نماینده پارلمان مرکزی آلمان "بوندستاگ" بر علیه تحریم ها بر روسیه به خاطر جنگ سوریه سخنرانی نمود

© AP Photo / Markus Schreiberنماینده پارلمان مرکزی آلمان "بوندستاگ" بر علیه تحریم ها بر روسیه به خاطر جنگ سوریه سخنرانی نمود
نماینده پارلمان مرکزی آلمان بوندستاگ بر علیه تحریم ها بر روسیه به خاطر جنگ سوریه سخنرانی نمود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری دویچه وله: "نماینده بخش دولتی آلمان در امور همکاری بین روسیه و آلمان، نماینده آلمان در سازمان امنیت و همکاری های اروپا، و همچنین نماینده پارلمان مرکزی آلمان "هرنوت ارلر" بر علیه تحریم ها بر روسیه به خاطر جنگ سوریه سخنرانی نمودند.

در روز جمعه، نماینده رسمی دولت فدرال آلمان "استفان زایبرت" اعلام نمود: در جلسه خود، در پاسخ به سوال امکان افزایش تحریم ها بر علیه فدراسیون روسیه اعلام نمود که حکومت تمامی گزینه ها برای آتش بس را بررسی نموده است. نماینده پارلمان مرکزی آلمان "بوندستاگ" در کمیته امور بین الملل "نوبرت ریتگین" در مصاحبه خود با روزنامه Süddeutsche Zeitung اعلام نمود که احتمالا" به خاطر سوریه، تحریم های جدیدی علیه روسیه وضع گردد.

به نقل از "ارلر"، از خود شخص "ریتگین"، چنین تحریم هایی حتی در بهترین صورت ممکن باز هم بر سیاست کرملین در طرح های دراز مدت آنها تاثیر گذار خواهد بود.

به عقیده نماینده بخش دولتی آلمان، بايد تلاش وسیعتری در جهت گسترش تعامل و گفتگو با مسکو انجام داد، ارلر گفت: "تنها راه حل — جلب توجه مقامات روسیه برای گفتگوی مستقیم می باشد، سعی وزیر امور خارجه آلمان نیز بر این امر می باشد. در حال حاضر، واشنگتن نیز می بایست هر چه سریعتر به سیاست گفتگو با مسکو بازگردد". 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала