دختر 15 ساله پاکستانی که مجبور به روسپی گری در دبی شد

اشتراک
به گزارش اسپوتنیک یک دختر پاکستانی اعتراف کرد که عمه اش او را مجبور می کرد تا با مردان مختلف هم بستر شود و در این رابطه به او قول داده بود که هزینه عمل جراحی مهم پدرش را تامین کند.

به گزارش سایت خبری "thegreatmiddleeast.com" این دختر 15 ساله پاکستانی به دادگاه محلی دبی گفت که او برای کار به دبی آمده بود اما هرگز فکرش را هم نمی کردم که باید روسپی گری کند.
این دختر پاکستانی که سمیرا نام دارد در این رابطه گفت:


"مادر من سال ها پیش فوت کرد و در سال 2015 میلادی نیز پدرم دچار سکته شد. دکترها گفتند که او نیاز به عمل جراحی دارد. هزینه این عمل 80000 درهم می باشد. ما فقیر هستیم و این قدر پول نداریم."


شخصی که سمیرا او را عمه صدا میزند در دربی کار میکرد و از او خواست که برای کار به دبی بیایند. سمیرا و پدرش در سال 2016 میلادی به دبی آمدند. او آنها را به هتلی در دبی میبرد و آنجا به آنها گفت که سمیرا در اینجا بعنوان فاحشه کار خواهد کرد.
سمیرا در ادامه گفت:


"پدرم این پیشنهاد را رد کرد و ما چند روز در آنجا ماندیم ولی نمی دانم چگونه عمه ام توانست کاری کند که پدرم از امارات دپورت و اخراج شود. من با عمه ام در دبی تنها شدم و شروع به روسپی گری کردم. عمه ام مرا به همراه دو مرد دیگر برای هم بستری با مشتریان به هتل های مختلف می برد."


به گفته سمیرا، آنها حتی زمانی بیماری هم او را مجبور به کار کردن می کردند.
به گفته دادستان دوبی، در1 ژوئیه پلیس دبی نامه ای را در مورد این دختر دریافت کرد و یک پلیس مخفی را به عنوان یک مشتری هتل برای بررسی این پرونده در نظر گرفت. یکی از مظنونان پرونده، مرد 36 ساله هندی است که به همراه این دختر به هتل آمد و بلافاصله دستگیر شد. عمه او و مظنون دیگر پرونده هنوز دستگیر نشده اند. گفته می شود که این مرد هندی بازداشت شده، موضوع قاچاق انسان را انکار می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала