پوتین 64 ـ مین سالگرد تولدش را چگونه برگزار می کند

© Sputnik / Sergey GuneevПрезидент России Владимир Путин во время встречи со сборной командой России по хоккею с мячом в резиденции Ново-Огарево
Президент России Владимир Путин во время встречи со сборной командой России по хоккею с мячом в резиденции Ново-Огарево - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز 64 ـ مین سالگرد تولدش را برگزار می کند. وی در این روز در برنامه های عمومی شرکت نکرده و روز تولدش را در جمع نزدیکان و دوستانش برگزار می نماید.

به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، سخنگوی رهبر روسیه گفت: رئیس جمهور هیچگونه مراسم عمومی را برنامه ریزی نکرده است. با این حال تماس های تلفنی بین المللی ، تبریکات به رئیس جمهور خواهد بو.د. به این دلیل برخی از مسائل اساسی مورد بحث قرار خواهد گرفت. رئیس جمهور همورا این کاررا انجام داده و هیچگاه به موضوع جشن (روز تولد) اکتفا نمی کند".
پوتین روز تولد خود را معمولا به هیچ وجه روز خاصی نمی داند و آنرا با کار سپری می کند. چند بار 7 اکتبر، روز تولد پوتین مصادف با برگزاری کنفرانس های بزرگ بین المللی بوده و رهبر روسیه در آنها شرکت کرده است.
رهبر روسیه در سالهای اخیر روز تولدش را به استراحت فعال تخصیص می دهد. وی در سال 2014 برای نخستین بار در این روز تعطیلی رسمی گرفته و به جنگل های تایگا در سیبری رفت تا روز تولدش را به قول خود "دور از تمدن" سپری کند.
رئیس جمهور روسیه سال گذشته 63 ـ مین زادروزش را در زمین هاکی روی یخ گذرانده و در مسابقه بین دو تیم آماتورهاکی بازان پیش کسوت روسیه شرکت کرد. پوتین در این مسابقه هفت بار دروازه حریف را گشود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала