ترامپ از وضعیت جسمانی کلینتون به نفع خود استفاده می کند

© AFP 2023 / Jewel SamadКандидат в президенты США Дональд Трамп в дебатах в Нью-Йорке
Кандидат в президенты США Дональд Трамп  в дебатах в Нью-Йорке - اسپوتنیک ایران
اشتراک
«این زن که در واقع باید با موضوعات مختلف مقابله کند، حتی قادر نیست 4 متر و نیم مسافت تا ماشین خود را طی کند. سر خودتان شیره نمالید».

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ریانوستی، دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه امریکا از ضعف جسمانی هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات امریکا در انتخابات ریاست جمهوری استفاده کرده و او را برای اداره کشور ناتوان معرفی کرد.

ترامپ روز شنبه در مقابل طرفداران خود در شهر منهین در ایالت پنسیلوانیا گفت: «این زن که در واقع باید با موضوعات مختلف مقابله کند، حتی قادر نیست 4 متر و نیم مسافت تا ماشین خود را طی کند. خودتان را گول نزنید». این سخنان ترامپ در یوتیوپ منتشر شده است.

ترامپ با اشاره به برنامه های تلویزیونی که کلینتون به راه انداخته به مساله بیماری او و ضعف جسمانی اش در حین سخنرانی اشاره کرد و گفت: «ایشان هم اکنون در خانه مشغول استراحت است و برای یک نطق 15 دقیقه ای آماده می شود. ما نیاز به یک رییس جمهور پرانرژی داریم که بتواند در همه صحنه ها حاضر شود».

ترامپ چندین مرتبه گفته بود که کلینتون از نظر جسمانی برای کار ریاست جمهوری ضعیف است. با این حال پزشک کلینتون اعلام کرده که وی از نظر جسمانی در سلامت کامل به سر می برد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала