پلیس آمریکا از پایگاه اطلاعات محرمانه برای اهداف شخصی استفاده می کند

© AP Photo / Jeff Robersonپلیس آمریکا از پایگاه اطلاعات محرمانه برای اهداف شخصی استفاده می کند
پلیس آمریکا از پایگاه اطلاعات محرمانه برای اهداف شخصی استفاده می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس آمریکا به طور مرتب از پایگاه سری اطلاعات در خصوص شهروندان کشور در اهدافی استفاده می کنند که هیچ ارتباطی با کارشان ندارد.

روز سه شنبه خبرگزاری اسوشیتد پرس این گزارش را منتشر کرد.
خبرنگاران این خبرگزاری گزارش دادند که مامورین برقراری نظم در کل کشور به این پایگاه محرمانه اطلاعات پلیس مراجعه می کنند تا اطلاعاتی را در خصوص شرکای روابط عاشقانه، همکاران، همسایه ها، خبرنگاران و یا سایر افراد به دلایلی که هیچ ارتباطی به کار پلیس ندارد بدست آورند. در گزارش اسوشیتد پرس آمده است: پلیس از این اطلاعات استفاده می کند تا بر مردم نظارت کرده یا آنها را تعقیب کند ، اطلاعات را تغییر می دهند یا آنها را می فروشند. "
در پایگاه مذکور از جمله اطلاعاتی در خصوص محل زندگی شهروندان ، در خصوص برخورد احتمالی آنها با قانون و همچنین اطلاعاتی مرتبط به اتومبیل مورد استفاده آنها وجود دارد. این خبرگزاری تاکید می کند که نقضی که از آن صحبت می شود جنبه ی گسترده ای دارد و از سال 2013 تا 2015 ، با مجازات های مختلف در ارتباط با آن صدها مامور پلیس برکنار شدند. در عین حال بر اساس اطلاعات این خبرگزاری در موارد بسیاری از کاربرد نادرست ، مجازاتی را به دنبال نداشت.
کرول گیبس، مسئول پایگاه اطلاعات در اداره پلیس ایالت اینویس به اسوشیتد پرس گفت: " اگر ما بدانیم که همکار هر اداره ای 10 هزار سفارش در ماه داشته است ، نمی توانیم بفهمیم که با اهداف نادرست بوده است یا خیر ، غیر از آنکه کسی در این رابطه به ما خبر دهد. "

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала