روحانی: از اطلاعات سرشماری سوء استفاده نمی شود

© AP Photo / Ebrahim NorooziPresidente iraniano Hassan Rohani
Presidente iraniano Hassan Rohani - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور با اشاره به اینکه مردم باید احساس کنند که اطلاعات ضرورت کشور بوده و به نفع همه مردم است گفت: مردم احساس نکنند که کسی می خواهد از آمار و سرشماری سوء استفاده کند.

به گزارش ایسنا، حسن روحانی صبح امروز در دیدار مسئولان ستاد سرشماری سراسر کشور اظهار کرد: من از مردم تقاضا می کنم که همه همکاری لازم را با ماموران سرشماری داشته باشند، زیرا اطلاعات بدست آمده از این سرشماری پایه ای برای برنامه ریزی کشور است.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت به دنبال برنامه ریزی براساس همین اطلاعات و آمار است، افزود: ما سازمان برنامه و بودجه را احیا کردیم تا از متخصصان برای برنامه ریزی و بودجه ریزی کشور استفاده کنیم تا کشور شاهد پیشرفت قابل قبولی در همه زمینه ها باشد.

روحانی ادامه داد: امسال، سال رونق اقتصادی است و آثار آن را در بخش های مختلف اقتصادی می بینیم البته ما باید واقعیت ها را به مردم بگوییم یعنی اگر رشد اقتصادی خوب است آن را به مردم بگوییم و اگر یک سال هم رشد اقتصادی متوقف است باید آن را هم به مردم بگوییم و دلایل آن را تشریح کنیم زیرا مردم باید از شرایط کشور مطلع باشند تا براساس آن اطلاعات برنامه ریزی کنند. بدون کمک مردم هیچ کاری پیش نمی رود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала