آخرین گزارشها از تحولات میدانی حلب

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationهواپیماهای روسیه پایگاه تروریست ها در حلب را منهدم کردند
هواپیماهای روسیه پایگاه تروریست ها در حلب را منهدم کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جلوگیری عناصر جبهه فتح الشام از تسلیم شدن همتایان تروریست خود مقابل نیروهای مقاومت، پیشروی ارتش در محور «الراموسه و العامریه» و آغاز قریب الوقوع عملیات زمینی نیروهای سوری در شرق حلب از مهم‌ترین تحولات میدانی امروز حلب است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس- یک منبع نظامی در ارتش سوریه حمله امروز به مناطق تحت اشغال تروریستهای معارض در حلب را یک عملیات کامل قلمداد کرد.

خبرگزاری رویترز به نقل از این منبع گزارش داد که احتمال دارد حملات هوایی و توپخانه ای مقدماتی مدتی به طول بیانجامد.

وی با بیان این مطلب افزود: این مسئله به موقعیت میدانی، شکست تروریستها و سایر مسائل بستگی دارد که سرکرده های تروریتسها آن را برآورد می‌کنند.

این منبع همچنین تأکید کرد، مانند هر عملیات نظامی که با زمینه چینی هوایی و توپخانه ای آغاز می‌شود و بر اساس نتایج و تأثیرات این حملات نیروی زمینی وارد عمل می‌شوند، این عملیات به صورت زمینی خواهد بود.

ارتش سوریه در ساعات پایان نیمه شب گذشته از آغاز عملیات جدیدی در شرق حلب خبر داد و از افراد غیر نظامی خواست که به مواضع تروریستها نزدیک نشوند. در واقع هدف ارتش در این عملیات این است که به افراد غیر نظامی آسیب وارد نشود.

پیشروی نیروهای مقاومت در محور الراموسه و العامریه

در همین راستا، منابع میدانی حاضر در جبهه های حلب اعلام کردند که نیروهای ارتش سوریه در بخشهای باقیمانده منطقه «الراموسه» پیشروی کردند و موفق شدند محور مسجد جامع بدوی را آزاد و مسیر العامریة — چهار راه مسجد جامع بدوی — الراموسة را امن کنند.

 

 

اندازه بزرگتر   

 

حضور عناصر «جفش» در نقاط درگیری برای جلوگیری از تسلیم شدن عناصر تروریستی

 

برخی از منابع محلی که در شرق حلب حضور دارند نیز اعلام کردند که گروه تروریستی جبهه فتح الشام (جبهه النصره سابق) پس از حصول اطلاعاتی مبنی بر اینکه برخی از اعضای گروههای تروریستی قصد دارند سلاح خود را به ارتش سوریه تحول دهند، عناصر خود را در همه نقاط درگیری مستقر کرده تا مانع از تحقق این مسئله شود.

 

ارتش سوریه خطاب به تروریستها: فرصت را از دست ندهید و تسلیم شوید

 

در همین راستا، منابع سوری اعلام کردند که جنگنده های سوری با پرتاب برگه بر فراز مناطق شرقی حلب از تروریتسها خواستند که سلاح خود را تحویل داده و تسلیم شوند.

 

 

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه تأکید کرد که تروریستها برای حفظ جان خود باید سلاح را بر زمین بگذارند و از آنها خواست که فرصت را از دست ندهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала