سردار استادحسینی: به استناد سخنان و فرمایشات مقام رهبری هیچ نفعی در مذاکره با آمریکا نیست

© REUTERS / sepahnews.comآزمایشات موشکی استحکام معاهده هسته ای
آزمایشات موشکی استحکام معاهده هسته ای - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: قطع رابطه با آمریکا بزرگترین خدمت به ملت است چرا که نیازی به رابطه با آمریکا نداریم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، سردار علی استادحسینی در یادواره شهدا که عصر امروز در امامزاده حسن(ع) کرج برگزار شد، اظهار کرد: ۸ سال دفاع مقدس یکی از بزرگترین افتخارات ملت ایران در  طول ۳۸ سال بعد از انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مردمان زمان پیامبر اکرم(ص) در حالی واقعه غدیر را به فراموشی سپردند و  قدردان نعمت ولایت نبودند که مردم کشور ما پس از ۱۴۰۰ سال با هدایت های رهبر کبیر انقلاب غدیر را زنده کردند، افزود: انقلاب اسلامی ایران سبب شد شیعه از مظلومیت خارج و بستر حکومت حضرت ولی عصر(عج) فراهم شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: در سال های بعد از پیروزی انقلاب دشمنان نتوانستند مردم را از انقلاب و امام جدا کنند به همین سبب جنگ ظالمانه ای را علیه کشور ایران تحمیل کردند.

استاد حسینی با بیان اینکه در آن برهه زمانی به سبب استقامت و با تکیه بر گفتمان امام(ره) حتی ذره ای از خاک کشور جدا نشد، تصریح کرد: رزمندگان با توکل بر خدا و تبعیت از بنیان گذار انقلاب وارد صحنه نبرد شدند و تا پای جان برای حفظ انقلاب جنگیدند.

وی با بیان اینکه از هر ۵ نفر پاسدار یک نفر شهید شد، گفت: امروز نیز اگر تابع امام و ولی فقیه خود نباشیم بازنده میدان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه اگر توکل به خدا نباشد آمریکا را کدخدا دانسته و مجبور به امضای قراردادهای ننگین می شویم، افزود: زمانی که جنگ بر ما تحمیل شد از کمترین سلاح و امکانات برخوردار نبودیم اما خوشبختانه امروز جزو کشورهای برتر دارای موشک جهان هستیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: قطع رابطه با آمریکا بزرگترین خدمت به ملت است چرا که نیازی به رابطه با آمریکا نداریم.

وی با اشاره به کسانی که درصدد مذاکره با شیطان بزرگ هستند، افزود: این افراد باید بدانند به استناد سخنان و فرمایشات مقام رهبری هیچ نفعی در مذاکره نیست و نباید این خیانت به مردم صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه بدون شک دفاع از مظلومان در مقابل مستکبران یکی از وظایف اصلی ما است چراکه باید از محرومان حمایت کرده و مخالف ظالمان باشیم، گفت: باید تابع ولی فقیه باشیم.

استاد حسینی با بیان اینکه توان نظامی جرات دشمن را گرفته و بدون شک لبخند به دشمنان باز دارنده جنگ نیست، تصریح کرد: بر اساس سخنرانی های اخیر مقام معظم رهبری جهاد کبیر باید سرمشق تمام امورات ما باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала