روحانی: ترامپ و کلینتون نمی توانند بگویند توافق هسته ای با ایران را قبول ندارند

© Photo / Ministry of Foreign Affairs (Russia)روحانی: ترامپ و کلینتون نمی توانند بگویند توافق هسته ای با ایران را قبول ندارند
روحانی: ترامپ و کلینتون نمی توانند بگویند توافق هسته ای با ایران را قبول ندارند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در گفتگوبا شبکه ان بی سی آمریکا در نیویورک اظهار داشت دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون، نامزدهای ریاست جمهوری امریکا می توانند عقیده خود درباره هر موضوع بین المللی را ابراز کنند اما توافق هسته ای با ایران قابل تجدید نظر نیست.

به گزارش خبرگزاری"ایرنا"، روحانی گفت: "البته نامزدها می توانند هر موضوعی را که فکر می کنند به تبلیغات انتخاباتی شان کمک می کند ،مطرح کنند. اما هیچ کس نمی تواند بگوید توافق را قبول ندارم یا می خواهم دوباره مذاکره کنم".
سخنان روحانی بیشتر خطاب به ترامپ است که بارها قول داده در صورت انتخاب به سمت ریاست جمهوری آمریکا.مذاکرات درباره تجدید نظر در توافق هسته ای با ایران را آغاز خواهد کرد.
به گزارش "ایرنا"، هیلاری کلینتون رقیب ترامپ در انتخابات نیز گفته است که موضع او در قبال توافق هسته ای، "بی اعتمادی و راستی آزمایی تعهدات ایران" خواهد بود. دکتر روحانی در واکنش به این دو اظهار نظر گفت: هیچ کشور یا رئیس جمهوری به تنهایی نمی تواند توافق را زیر سوال ببرد؛ در این توافق چندین کشور و سازمان ملل دخیل بوده اند و سازمان بین المللی انرژی اتمی (IAEA) بر آن نظارت خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала