سقوط بالگرد در ایران (+عکس)

© Sputnik / Vitaliy AnkovВертолет санитарной авиации
Вертолет санитарной авиации - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک فروند بالگرد اورژانس در جاده هراز سقوط کرد که منجر به کشته شدن یک تکنسین اورژانس شد.

سرپرست اورژانس کشور در گفتگو با فارس گفت: براساس اطلاعات موجود در این سانحه تاکنون یک نفر جان خود را از دست داده است. پیرحسین کولیوند ادامه داد: اطلاعات اولیه حکایت از آن دارد فرد فوت شده تکنسین اورژانس بوده است.

همچنین به گزارش تسنیم، این بالگرد اورژانس 115 مازندران که صبح امروز برای انتقال مصدومین سانحه منطقه گزنک در هراز در هنگام فرود به دلیل گرد و غبار فراوان و کاهش دید با ستون برق جاده برخورد کرد دچار سانحه شد و در این سانحه تکنیسین اورژانس 115 مازندران به شهادت رسید.

این بالگرد مازندران قبل از انتقال مصدومین به داخل بالگرد دچار سانحه شد و بر اساس گزارشات اولیه خلبان و کمک این بالگرد سالم هستند.

در همین حال مرتضی سلیمی قائم مقام سازمان امدادو نجات هلال احمر در گفت و گو با میزان اظهار داشت:ساعت 9:15 صبح امروز تصادف کامیون و وانت در جاده هراز محدوده منظریه به اورژانس اعلام می شود. بلافاصله یک فروند بالگرد اورژانس برای امدادرسانی به دو مصدوم حادثه از پایگاه آمل به محل تصادف در حوالی منظریه گزنک اعزام می شود. وی ادامه داد: پس از سوار کردن دو مصدوم تصادف در بالگرد، هنگام برخاستن با کابل برق برخورد و سقوط می کند. به گفته سلیمی در این حادثه یکی از تکنسین های اورژانس مازندران کشته و یک نفر نیز مجروح شده است. بالگرد در زمان حادثه 5 سرنشین داشت.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала