واکنش سینماگران به اهانت های نشریه "یالثارات" به 3 تن اهالی سینما

© Fotolia / FabioderbyКинопленка и кинохлопушка
Кинопленка и кинохлопушка - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چندی پیش نشریه "یالثارات" طی اهانت ها و تهمت های غیر اخلاقی به 3 تن از اهالی سینما واکنش تند جمعی از بازیگران و کارگردانان را برانگیخت.

خبرگزاری تابناک در این باره می نویسد که در دهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران که در روز یکشنبه برگزار شد چندی از اهالی سینما به صحبت بر علیه اتهامات عجیب اخلاقی و جنسی نشریه "یالثارات" که 3 بازیگر "ترانه علیدوستی"، "اصغر فرهادی" و "مانی حقیقی" را مورد خطاب قرار داده بود پرداختند.

مانی حقیقی ضمن اشاره به شکایت کیفری که از این نشریه شده است گفت که متاسفم برای نشریه ای که مجوز دارد پشت نام امام حسین و پشت نقاب انصار حزب الله چنین هرزه نگاری هایی را منتشر می کند.

ابراهیم حاتمی کیا که موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی شد گفت که متاسفم در کشوری زندگی می کنم که با اسم حسین و خون حسین (ع) این‌چنین بازی می شود. وی افزود که اگر این نشریه معذرت نخواهد یا جامعه اهل قلم واکنشی نشان ندهد به نظرم این بی غیرتی است.

گفتنی است که "داوود میرباقری"، "پیمان معادی" و "مریلا زارعی" نیز واکنش تندی در مقابل این هتک حرمت انجام دادند و خواستار برخورد با این نشریه شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала