بررسی توان سامانه های ضدهوایی نیروی دریایی چین و روسیه در چارچوب رزمایش آموزشی مشترک

© AFP 2023 / StringerРоссийско-китайские учения "Морское взаимодействие-2016" в Южно-Китайском мор
Российско-китайские учения Морское взаимодействие-2016 в Южно-Китайском мор - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسئول بخش خبری ناوگان دریایی اقیانوس آرام در مرکز مشترک این رزمایش آموزشی اعلام کرد که در زمان برگزاری این رزمایش دریایی "عملیات متقابل دریایی-2016"، نظامیان دریایی روسیه و چین توانستند عملیات دفاع ضدهوایی مشترک در دریا را بررسی کنند.

خبرگزاری ریانووستی به نقل از صحبت های وی می نویسد:
"در این مانور دریایی، ناوهای ضد کشتی های روسیه "آدمیرال تربوتس" و "آدمیرال وینوگرادوف"، به همراه ناوشکن چینی "گوانگژو" و کشتی های گشت "هونگ شان"،"داکینگ" و" سانیا " وظیفه پشتیبانی و همراهی کشتی تاسیساتی "جون شانهو" و کشتی 

Российско-китайские учения Морское взаимодействие-2016 в Южно-Китайском море - اسپوتنیک ایران
اولین مانورها و تیراندازی ها در رزمایش مشترک دریایی روسیه و چین (ویدیو)
سوخت رسان "پیچنگا" را داشتند. طی برگزاری زرمایش، کشتی های جنگی روسی اهداف را به صورت مشترک رهگیری کرده و توانستند مانورهای آزمایشی گروه های ضربتی و پدافند های ضدهوایی را به اجرا دربیاورند."

این مقام نظامی افزود، اهدف دشمن مورد نظر را 4 جنگنده بمب افکن "JH-7A" تشکیل دادند که نظامیان برای دفع این حمله هوایی اقدام به چیدمان قرارگیری کشتی ها و دسته بندی سامانه های ضدهوایی نمودند.
مسئول بخش خبری ناوگان دریایی اقیانوس آرام در انتها خاطر نشان کرد:
"به تمامی کشتی ها در این رزمایش وظیفه تشخیص هدف بر اساس منطقه مشخص واگزار شد. سامانه های انتقال سیگنال های مخابراتی میان خدمه در زمان انجام مانور بررسی شد. تمامی اهداف هوایی رهگیری شدند و با هماهنگی مشترک کشتی ها، به صورت ضربتی نابود شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала