سردار سلامی: ادعاهای آمریکا درباره شناورهای سپاه مضحک است

© AP Photo / Mahdi Marizadنخستین شناور " بالگردبر" در نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران
نخستین شناور  بالگردبر در نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اینکه آمریکایی ها از هزاران مایل دورتر به خلیج فارس می آیند و ادعا می کنند که شناورهای سپاه به ناوهای آنها نزدیک شده، ادعایی مضحک و عجیب است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اینکه آمریکایی ها از هزاران مایل دورتر به خلیج فارس می آیند و به آب های ما نزدیک می شوند و ادعا می کنند که شناورهای سپاه به ناوهای آنها نزدیک شده اند، ادعایی مضحک و عجیب است.

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سرتیپ حسین سلامی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با اشاره به دیدار پاسداران با رهبر معظم انقلاب افزود: سپاه سالانه اولویت ها و جهت گیری های خود را بر اساس اندیشه ها و در بستر تفکر فرماندهی معظم کل قوا تنظیم می کند.

وی با بیان اینکه ایشان اصل بی اعتمادی به دشمن به ویژه آمریکا را مؤلفه اصلی جنگ نرم در کشور معرفی کردند، به جنایات آمریکا در کشورمان و کشورهای دیگر و حمایت از رژیم اشغالگر قدس اشاره و اضافه کرد: آمریکا قابل اعتماد نیست زیرا 36 پایگاه نظامی اطراف ما دارد و تلاش می کند دوباره سرنوشت کشورهای اسلامی به ویژه ایران را در دست بگیرد.

وی گفت: تهدیدات وجود دارد اما ظهور آنها و تبدیل آن به واقعیت روی زمین بستگی به اقتداری دارد که ما از خود در حوزه دفاع، امنیت و بازدارندگی نشان می دهیم.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала