تحریف ماجرای سقوط بویینگ-777 توسط ایالات متحده

© AP Photo / Peter DejongЧасть реконструированного сбитого лайнера Boeing 777 Malaysia Airlines рейса MH17 на докладе об обстоятельствах его гибели на Востоке Украины 17 июля 2014 года на военной базе Гилзе-Рейен в Нидерландах
Часть реконструированного сбитого лайнера Boeing 777 Malaysia Airlines рейса MH17 на докладе об обстоятельствах его гибели на Востоке Украины 17 июля 2014 года на военной базе Гилзе-Рейен в Нидерландах - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت روسی "الماز-انتی" ، تنها طراح و تولید کننده تمام قطعات پدافند موشکی دفاع هوایی "BUK" است. به همین علت نیز این شرکت داوطلب شد تا با انجام دو آزمایش پی در پی بتواند دقیقا ثابت کند که در 17 ژوئن 2014 درآسمان شهر "دنباس" قسمت شرقی اوکراین، چه اتفاق افتاده است.

کمیته کارشناسان بین الملل، حقایق بدیهی را نادیده گرفته و شواهد را تحریف و دستکاری کرده است و با این کار قصد داشتند یک تصور اشتباه از قبل آماده شده ای را همچون نوع موشک مورد اصابت، محل برخورد و محل شلیک، به جای حقیقت جای بزنند.
حال به چند نمونه از اشتباهات فاحش کمیته کارشناسان بین الملل اشاره می کنیم:


1) در لایه بیرونی هواپیمای مورد هدف، ده ها سوراخ "پروانه" شکل قرار داشت اما در "بوینگ 200-777" پرواز شماره MN17 چنین سوراخ هایی وجود نداشته اند. این موضوع ثابت می کند که کمیته در تعین کلاهک انفجاری موشک و تشخیص خود موشک، دچار اشتباه شده است.


2) کمیته بین المللی زاویه موشک شلیک شده به سمت هواپیما را نیز با خطا تعیین کرده و همچنین در مورد محل شلیک این موشک نیز دچار اشتباه شده است.
بار دیگر در راستای تصدیق خطای روش تحقیقات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
— در محل حادثه تمام تکه های هواپیمای سقوط کرده، جمع آوری نشدند.
— آن دسته از قطعات بوئینگ که می توانستند تئوری کارشناسان بین المللی را نقض کنند، برای تعمیرات و استفاده مجدد استفاده نشده و به صورت مجزا، کنار گذاشته شدند. دقیقا همین قطعات می توانند تصور آنچه که اتفاق افتاده است را تغییر دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала