انتقاد فرانسوی ها از صنعت گردشگری در ایران

© Photo / Kamyar AdlТуристы на улице Тегерана, Иран
Туристы на улице Тегерана, Иран - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رادیو فرانسه با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته، صنعت گردشگری ایران جان تازه ای گرفته است انتقاداتی در این زمینه بیان نمود.

خبرگزاری تسنیم با گزارش این خبر در ادامه می نویسد که به گزارش رادیو فرانسه، ایران شاهد رشد 10 درصدی در صنعت گردشگری خود بوده است و همین امر باعث شده است که گردشگران خارجی بسیاری در ایران مشاهده شود که تاکنون زیاد نبوده است.

رادیو فرانسه افزود که طبق آمارهای ارائه شده توسط خود ایران، سطح درآمدهای گردشگری ایران هم اکنون معادل یک سوم درآمدهای نفتی این کشوراست.

این رادیو اعلام کرد که با وجودیکه ایران از نظر وجود جاذبه‌های بالقوه توریستی و گردشگری جزو 10 کشور برتر جهان قرار دارد اما مدیریت های اشتباه در این صنعت این کشور را از نظر توریست پذیری در میان 150 کشور عضو سازمان جهانی توریسم WTO در مقام هفتاد و پنجم قرار داده است.

رادیو فرانسه همچنین افزود که ایران در حال حاضر به دلیل کمبود زیر ساخت های توریستی، نمی تواند پاسخ مناسبی به تقاضای فزاینده توریسم و گردشگری بدهد. عدم وجود تراکنش های بین بانک های ایران و بانک های بین المللی، کمبود هتل هایی با استاندارد جهانی، مشکلات کارت های اعتباری جهانی و کمبود فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی و صنایع دستی از جمله مواردی ست که در ایران باید بهبود یابد.

رادیو فرانسه اشاره کرد که ایران با ایجاد ساختار مدیریتی کارآمد که بتواند هماهنگی لازم بین بخش های مختلف را بوجود آورد میتواند تعداد گردشگران خود را افزایش دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала