معاون ستادکل نیروهای مسلح: در جریان آتش بس سوریه به طرف آمریکایی و تروریست‌ها نمی‌توان اعتماد کرد

© AP Photo / Abdulnasser Alseddikآتش بس انسانی در یمن 12 ژوئیه آغاز می شود
آتش بس انسانی در یمن 12 ژوئیه آغاز می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به لزوم توسعه قدرت نظامی کشور گفت: توسعه نظامی از ابزار قدرت است.

خبرگزاری اسپوتنیک به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم- سردار سیدمسعود جزایری معاون ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم ترحیم همسر فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی درباره آتش‌بس توافق شده در سوریه و ارزیابی وی از این مسئله، اظهار داشت: در اینکه در این‌گونه آتش‌بس‌ها  نمی‌توان به طرف مقابل اعتماد داشت تردیدی نیست؛ در عین حال باید تلاش کرد تا از جنگ و خونریزی بیشتر جلوگیری شود. امیدواریم این آتش‌بس که با مقدماتی به انجام رسیده منشا اثرات خیری برای دولت و مردم سوریه باشد.

وی افزود: قطعا به طرف آمریکایی و تروریست‌ها نمی‌توان اعتماد کرد.

معاون ستادکل نیروهای مسلح در پاسخ به سوال دیگری درباره اظهارنظر برخی از افراد درباره تضعیف نیروی نظامی و اثر آن در پیشرفت علمی، گفت: تجربه دفاع مقدس و اتفاقات 37 سال گذشته حاکی از این است که کشور ما دشمنان شروری دارد که زمینه مقابله با آنها قدرتمند بودن است.

سردار جزایری ادامه داد: یکی از ابزار قدرت در هر کشوری قدرت نظامی و اقتدار نظامی است، خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون از این مسئله به خوبی استفاده کرده و بهره‌برداری‌های لازم را به عمل آورده است.

وی ادامه داد: همان‌طور که در گذشته روند موفقی را در توسعه قدرت نظامی آغاز کرده‌ایم، در آینده هم این روند و توفیقات بیشتر خواهد شد.

 

 

معاون ستادکل نیروهای مسلح در پایان گفت: توسعه و پیشرفت در همه عرصه‌ها باید با قوت باقی بماند و در عرصه نظامی و دفاعی این اتفاق در اوج  باید مطرح باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала