دریادارایرانی حضور آمریکا در خلیج فارس را عامل ناامنی و شرارت می داند

© AP Photo / Mahdi Marizadنخستین شناور " بالگردبر" در نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران
نخستین شناور  بالگردبر در نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دریادار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد حضور ناوهای آمریکا در خلیج فارس عامل برهم زننده ثبات است و خروج آنها امنیت این منطقه را تقویت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری"تسنیم"، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکایی‌ها عامل ناامنی خلیج فارس هستند، گفت: حضور شناورهای آمریکایی در خلیج فارس عامل ناامنی و شرارت در خلیج فارس است؛ خروج آمریکا از خلیج‌فارس امنیت این آب‌راه را افزایش می‌دهد.
دریادار پاسدارعلی فدوی با اشاره به هجمه آمریکایی‌ها در یک‌ماه گذشته علیه سپاه افزود: پنتاگون، وزارت خارجه آمریکا و کاخ سفید در یک‌ماه گذشته ادعایی علیه سپاه کردند که هیچ کدام این اظهارات صحت ندارد.
سردار فدوی با تأکید بر اینکه نیروی دریایی سپاه تسلط کامل بر آب‌راه خلیج فارس دارد، تصریح کرد: "این تسلط و قدرت سبب شده که تمام شناورهای 6 کشور تحت سیطره آمریکا در خلیج فارس تحت نظارت و رصد کامل نیروی دریایی سپاه باشند؛ شناورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، کانادا، استرالیا و نیوزیلند در آب‌های بین‌المللی این منطقه حضور دارند و تحت فرماندهی آمریکایی‌ها هستند و سال‌های طولانی است که هیچ یک از این کشورها جرأت نکرده‌اند از قوانین ما تخطی کرده و تخلفی انجام دهند."
فرمانده نیروی دریایی سپاه این سخنان را در مراسم در مراسم به آب انداخته شدن نخستین شناور تندروی بُرد‌بلند ایران در بوشهر اعلام کرد که به آن نام "شهید محمد ناظری" داده شده است. سرتیپ محمد ناظری در ماه مه امسال در سوریه کشته شد.

 

 


Фадави агентству Тасним

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала