اسامی نامزدهای احتمالی جایگزین کلینتون در انتخابات اعلام شد

© AP Photo / David GoldmanКандидат в президенты США Хиллари Клинтон
Кандидат в президенты США Хиллари Клинтон - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه ها از احتمال کناره گیری هیلاری کلینتون از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر می دهند.

رسانه ها از احتمال کناره گیری هیلاری کلینتون از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به علت ترس از بیماری و تعیین نامزدهای جایگزین وی خبر می دهند.

به گزارش جام جم آنلاین ، کلینتون 69 ساله که روز گذشته در مراسم بزرگداشت حوادث 11 سپتامبر شرکت کرده بود، به علت ضعف جسمی از حال رفته و به سرعت تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت. ستاد انتخاباتی کلینتون اعلام کرده که وی در برنامه های انتخاباتی دو روز آینده در کالیفرنیا شرکت نخواهد کرد.

به گزارش نشریه انگلیسی «تلگراف»، حزب دموکرات آمریکا در این رابطه به سرعت برای در نظر گرفتن نامزدهای جایگزین کلینتون وارد عمل شده است.

به نوشته این نشریه، احتمال می رود که جو بایدن معاون رییس حمهوری و برنی ساندرز سناتور ایالت ورمونت در مجلس سنا به عنوان نامزدهای جایگزین معرفی شوند. با این حال یک مقام ارشد حزب دموکرات آمریکا گفت که تصمیم نهایی در این زمینه با کلینتون است.

وی گفت: "تا زمانی که خانم کلینتون تصمیمی برای کناره گیری نداشته باشد، حزب دموکرات رسما برای معرفی جایگزین وی اقدام نخواهد کرد".

تا کنون وزیر خارجه سابق تصمیم نهایی خود را در این مورد اعلام نکرده است. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 8 نوامبر سال جاری میلادی برگزار می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала