کاهش شدید جستجوی عبارت استراحت در ترکیه طی ماه اوت

© AP Photo / Ebrahim NorooziИранцы отдыхают на озере Урмия в Иране
Иранцы отдыхают на озере Урмия в Иране - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تعداد موارد جستجوی «استراحت در ترکیه» طی ماه اوت در موتور جستجوی یاندس تا 7،4% کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ریانوستی به نقل از پرایم، تعداد موارد جستجوی «استراحت در ترکیه» طی ماه اوت در موتور جستجوی یاندس تا 7،4% کاهش یافته است. به گزارش اتحادیه تورگردانان روسیه، با وجود راه اندازی مجدد پروازهای چارتر به ترکیه، افراد به اندازه قبل گزینه «استراحت در ترکیه» را در موتور جستجوی یاندکس وارد نمی کنند. با این حال ترکیه همچنان دومین کشور مورد توجه روس ها برای استراحت است.

در متن خبر گفته شده که قیمت متوسط یک هفته استراحت در ترکیه برای دو نفر در ماه اوت تقریبا 99 هزار روبل است و حداقل زمان استراحت یک هفته می باشد که برای دو نفر از 44 هزار روبل شروع می شود.

ساحل کمر در ترکیه و پس از آن آلانا، آنتالیا به ترتیب بیشترین متقاضیان را در موتور جستجوی یاندکس دارند.

در ماه اوت سال جاری 5 هزار و 918 مورد عبارت «استراحت در ترکیه» را در موتور جستجوی یاندکس وارد کرده­اند که به نسبت سال های قبل به شدت کاهش یافته، اما به نسبت ماه های قبل از آن 12% بالاتر رفته است.

اتحادیه تورگردانان روسیه می نویسد که طی ماه اوت سال جاری کشورهای هند (ایالت گوا)، ویتنام بیشترین متقاضای را در بین روس ها داشتند و کشورهای اسپانیا و ایتالیا از ده کشور مورد علاقه روس ها خارج شدند. اما کشورهای تونس، قبرس، یونان، تایلند، آبخازیا، بلغارستان و چرناگور بعد از هند و ویتنام در فهرست ده کشور اول برای استراحت قرار گرفتند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала