"هتل بین المللی ترامپ" نزدیک کاخ سفید

© AP Photo / David Gard"هتل بین المللی ترامپ" نزدیک کاخ سفید
هتل بین المللی ترامپ نزدیک کاخ سفید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ ، نامزد حزب جمهور خواه ریاست جمهوری آمریکا ، یک هتل بسیار گرانقیمت و مجلل در نزدیکی کاخ سفید افتتاح کرد.

خبرگزاری ایسنا به نقل از روزنامه دیلی تلگراف نوشت: هتل متعلق به دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه آمریکا ، هشت هفته پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر این کشور افتتاح شد. این هتل در ساختمانی تاریخی واقع شده و به مدت دو سال تحت یک برنامه نوسازی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون دلار قرار داشت.

کارکنان این هتل ۲۶۳ اتاقی با نام "هتل بین‌المللی ترامپ" "افتتاحیه غیررسمی" آنرا برگزار کردند ،اما حدود ۴۰ معترض مخالف با نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری مقابل این هتل تجمع اعتراضی داشتند.

این هتل که در آن سوئیتی با اجاره شبی ۲۰ هزار دلار موجود است در فاصله کمتر از یک مایلی کاخ سفید در خیابان پنسیلوانیا قرار دارد. این هتل در داخل سومین ساختمان مرتفع واشنگتن موسوم به "دفتر قدیمی ۱۸۹۹"واقع است.

ترامپ در توئیتر نوشت، در کنار این ساختمان توقف کرده تا "از همه مردان و زنان بزرگی که برای این هتل سخت کار می‌کنند، تشکر کند."
دختر ترامپ که برای حصول قرارداد اجاره ۶۰ ساله‌ای برای تاسیس این هتل با دولت آمریکا مذاکره و بر فرآیند نوسازی و طراحی این هتل نظارت کرده، گفت، این پروژه یک سال زودتر از موعد و با بودجه‌ای کمتر تکمیل شده است.

 

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала