ترامپ اظهار نظر درباره سلامتی کلینتون را برای دستیارانش ممنوع کرد (ویدیو)

© REUTERS / Brian Snyder ترامپ اظهار نظر درباره سلامتی کلینتون را برای دستیارانش ممنوع کرد
ترامپ اظهار نظر درباره سلامتی کلینتون را برای دستیارانش ممنوع کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ ،نامزد حزب جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا و دستیارانش قصد ندارند در خصوص وخیم شدن وضعیت سلامتی رقیب خود هیلاری کلینتون دموکرات ابراز نظر کنند.

شبکه ی سی ان ان در اینباره اطلاع داد. بر اساس اطلاعات منابع آنها ترامپ در ستاد انتخاباتی خود به دستیارانش دستور داد که فعلا هیچ گونه بیانیه ای در باره ی بیماری وزیر امور خارجه سابق انجام نداده و همچنین صحبت های مربوط به آن را در شبکه های اجتماعی منتشر نکنند.
نمایندگان جمهوری خواه همانطور که سی ان ان خاطر نشان کرد قصد دارند تنها " ارزوی بهبود هر چه سریعتر برای کلینتون " را منتشرر نمایند و محترمانه با حادثه ی پیش آمده برخورد کنند. این شبکه ی تلویزیونی خاطر نشان کرد که نقض این دستور ، عواقبی چون اخراج را درپی خواهد داشت.
روز یکشنبه کلینتون در مرکز نیویورک در مراسم عزاداری به مناسبت قربانیان انفجار یازده سپتامبر 2001 حالش بد شد و سریعا محل مراسم را ترک کرد. از فیلم هایی که شاهدین گرفته اند به نظر می رسد که وزیر امور خارجه سابق به اتومبیل خود رسید و با کمک مشاورین و محافظینش سوار ماشین شد. پزشک شخصی کلینتون لیزا باردک قبلا اطلاع داده بود که وزیر امور خارجه سابق روز جمعه نهم سپتامبر به ذات الریه مبتلا شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала