سارق 65 ساله ایرانی عاقبت به دام پلیس گرفتار شد

© Sputnik / Владимир Федоренко /  مراجعه به بانک تصاویر استفاده ایران و ترکیه از واحد های پول خود در محاسبات متقابل
استفاده ایران و ترکیه از واحد های پول خود در محاسبات متقابل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری یک سارق حرفه‌ای ۶۵ ساله داخل خودرو در قم خبر داد و گفت: متهم به ۲۳ فقره سرقت اعتراف کرده است.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سرهنگ احمد کرمی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خودروهای پراید مدل پایین در قم، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

به گفته وی تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری 12 قم از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارشی مبنی بر انتقال فردی معتاد به یکی از بیمارستان‌های قم دریافت کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: نامبرده که به صورت بیهوش به بیمارستان منتقل شده بود، یکسری مدارک خودرو در اختیار داشت.

وی گفت: با بررسی دقیق اسناد و مدارک به دست آمده و استعلام از بانک‌های اطلاعاتی مشخص شد وی از سارقان سابقه‌دار و مدارک نیز متعلق به یک دستگاه خودرو پراید مسروقه است.

کرمی افزود: متهم پس از هوشیاری با هماهنگی مقام قضایی به عنوان مظنون به سرقت خودرو موصوف، پس از تشکیل پرونده مقدماتی توسط ماموران به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

وی ادامه داد: این متهم 65 ساله در بدو ورود با توجه به سوابق قبلی و تصاویر به‌دست آمده از وی، مورد شناسایی کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

کرمی با بیان این که تاکنون متهم سابقه دار به 3 فقره سرقت خودرو پراید مدل پایین و 20 فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو اعتراف کرده، از دستگیری 3 مالخر نیز در این رابطه خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم به غیر بومی بودن سارق و هر سه مالخر اشاره کرد و گفت: در نهایت متهمان به انضمام پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала