شمار زیادی از تروریست ها در راموسه کشته و تجهیزات و مهمات آنها منهدم شد

© AFP 2023 / Bulent Kilicورود هشت تانک دیگر و ادامه حملات هوایی ترکیه به منطقه جرابلس سوریه
ورود هشت تانک دیگر و ادامه حملات هوایی ترکیه به منطقه جرابلس سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت شهرک راموسه در جنوب حلب را آزاد و حلقه محاصره تروریست ها را محکم تر کردند.

خبرگزاری اسپوتنیک- خبرنگار ایرنا از سوریه گزارش می دهد، منابع میدانی روز پنجشنبه از تسلط دوباره ارتش سوریه بر شهرک راموسه خبر دادند. در این عملیات، شمار زیادی از تروریست ها کشته و تجهیزات و مهمات آنها منهدم شد.

پیش از این، ارتش سوریه و نیرهای مقاومت، کارخانه گاز، کشتارگاه، ساختمان پست و ایست و بازرسی راموسه را از تروریست ها پاکسازی کرده بودند.

ارتش سوریه در روزهای گذشته با تسلط کامل بر دانشکده ها و گردان های نظامی جنوب حلب، تروریست ها را در محله های شرقی این شهر به محاصره درآورده است.

تروریست های موجود در محله شرقی حلب، ابتدا از مسیر جاده کاستیلو در شمال شرق این شهر به بیرون از شهر و به سوی ادلب و مرزهای ترکیه رفت و آمد می کردند ولی ارتش سوریه و نیروهای مقاومت آن را در روز 27 تیرماه قطع کردند.

25 گروه تروریستی 17 مردادماه در عملیاتی 6 مرحله ای با نام «حماسه بزرگ حلب» و با تلفات فراوان توانستند با اشغال برخی مناطق در جنوب حلب، محاصره تروریست های موجود در محله های شرقی این شهر را بشکنند ولی با آتشباری شدید ارتش سوریه و مقاومت موفق نشدند از مسیر باز شده استفاده کنند.

ارتش سوریه 14 شهریورماه موفق شد بر منطقه دانشکده ها و گردان های نظامی جنوب حلب مسلط شود. این اقدام ارتش سوریه باعث بسته شدن مسیر ورود و خروج تروریست ها و تدارکات آنها به محله های شرقی این شهر شد.

اکنون گروه های تروریستی موجود در محله های شرقی حلب به دلیل تسلط ارتش سوریه و نیروهای مقاومت بر جاده خان طومان — راموسه در محاصره کامل قرار گرفتند.

 

تسلط بر شهرک راموسه علاوه بر محکم کردن محاصره تروریست ها، می تواند مسیر رفت و آمد محله غربی و تحت تسلط دولت سوریه در حلب را از جنوب این شهر بار دیگر برقرار کند و امنیت آن را افزایش دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала