اجرای طرح برندینگ جایگاه های سوخت در ایران

© Fotolia / Sandor Jackal The price of subsidized gasoline was increased to 8,500 rupiah ($0.69) a liter from 6,500 rupiah ($0.53).
The price of subsidized gasoline was increased to 8,500 rupiah ($0.69) a liter from 6,500 rupiah ($0.53). - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، محمدرضا مظلومی در گفتگو با خبرگزاری مهر اعلام کرده است که مجوز هیچ گونه جایگاه سوخت که به صورت انفرادی ساخته خواهد شد را نمی دهیم و اجرای طرح "برندینگ" را در دستور کار خود قرار داده ایم. بدین ترتیب می توان گفت که ساخت انفرادی جایگاه های سوخت در ایران ممنوع شده است.

وی تاکید کرد که طرح "برندینگ" برای جایگاه های سوخت بنزین، گازوئیل و CNG اجرا خواهد شد و مجوز جایگاه‌سازی صرفا برای شرکت‌های برند صادر می‌شود.
محمدرضا مظلومی ادامه داد که تا به امروز 3 شرکت سرمایه گذار برای اجرای این طرح تایید صلاحیت شده است و شرکت های دیگر نیز در دست بررسی هستند.اجرای طرح برندینگ مزیت‌های بسیاری دارد که می توان به ارائه خدمات و تسهیلات بیشتر به مردم در جایگاه‌های سوخت اشاره کرد.
طبق این طرح شرکت صاحب برند، وظیفه خرید و حمل سوخت از محل انبارهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی را دارد و همچنین باید نسبت به توزیع به موقع آن در جایگاه‌های تحت پوشش اقدام کند و مسئولیت کمیت و کیفیت عرضه فرآورده نفتی و سی ان جی در هر جایگاه زیر پوشش را با رعایت استانداردهای مشخص شده را بر عهده دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала