برژینسکی: زمان آن رسیده ترامپ خودش را به یک روانپزشک نشان دهد

© AFP 2023 / Timothy A. ClaryКандидат в президенты США Дональд Трамп
Кандидат в президенты США Дональд Трамп - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجری برنامه صبحگاهی «مورنینگ جو» اعلام کرد زمان آن رسیده که دونالد ترامپ به یک متخصص اعصاب و روان مراجعه کند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیتیکو، «میکا برژینسکی،» مجری برنامه صبحگاهی «مورنینگ جو» در شبکه تلویزیونی «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» با اشاره به یکی از پست‌های توئیتری «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، به طور صریح اظهار داشت: زمان آن رسیده ترامپ خودش را به یک روانپزشک نشان دهد.

برژینسکی برنامه امروز (دوشنبه) مورنینگ جو را با خواندن پست توئیتری ترامپ در واکنش به قتل یکی از خویشاوندان «دوین وید،» بسکتبالیست سیاهپوست آمریکایی و بازیکن حرفه‌ای باشگاه «میامی هیت»، آغاز کرد.

ترامپ در این پست با اشاره به اینکه قادر است معضل تیراندازی در آمریکا را حل کند، مدعی شده آمریکایی‌های آفریقایی‌‌تبار در انتخابات از وی حمایت خواهند کرد.بخش زیادی از برنامه مورنینگ جو به بحث درخصوص شرایط روحی و روانی ترامپ اختصاص داشت. این در حالی است که یکی از مشاوران سابق ستاد انتخاباتی «باراک اوباما،» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا، نیز روز گذشته، ترامپ را یک «بیمار روانی» خطاب کرده بود.برژینسکی پس از آنکه ترامپ را «دیوانه» و «عصبی» خواند، اظهار داشت: زمان آن رسیده که یک روانشناس سلامت عقلانی این شخص را که ماه‌های متمادی در برنامه‌های تلویزیونی حضور داشته، بررسی کند و به ما بگوید دقیقاً با چه شخصیتی سر و کار داریم.    

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала