آژانس های همسریابی اکراین

© Fotolia / J. Mihatschحلقه ازدواج
حلقه ازدواج - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کسب و کار با استفاده از سازماندهی ازدواج با خارجیان سودآور است.

خبرنگاران  نشریه «  El Confidencial » چاپ اسپانیا اعلام کردند که آژانس های ازدواج در اکراین  با موفقیت زیاد  توسعه می یابند.  به ویژه آن آژانس هایی که به دنبال همسر برای شهروندان خارجی می گردند.  سایت های  آژانس های همسریابی به چند زبان کار می کنند، زیرا زنان اکراینی در بین  شهروندان آلمان، اسپانیا، ایتالیا و دیکر کشورهای اروپایی طرفدار دارند.  کمبود کاندید نیز محسوس نیست.  خبرنگاران  نشریه  فوق الذکر به این نتیجه رسیدند که  کسب و کار  با استفاده از «عشق به خارجیان»  در شرایط بحران اقتصادی در کشور، کاری پایدار و سودآور است.

چنین « عشقی»  به خارجیان، راه حلی برای زنان اکراینی  در حل و فصل مسائل خود است. تلاش برای  سرو سامان دادن به زندگی خود  با کمک شهروندان اروپای غربی، به احتمال زیاد تلاش برای دستیابی به « وسیله معاش» در خارج از کشور است.

الکساندر  دودچاک، کارشناس سیاسی در مصاحبه با « سپوتنیک» گفت:  اوضاع در اکراین بهتر نمی شود و نمی توان در انتظار دورنمای روشنی بود.  خانم ها سعی می کنند به این شکل  آینده خود را تأمین کنند- یافتن  خوشبختی بدور از  وضعیت ناآرام و بدون آینده  کنونی اکراین.  بعلاوه  دورنمای حقوق ناچیز بازنشستگی و مشکلات یافتن کار مناسب  در اکراین  باعث ناامیدی هر چه بیشتر می شود».

البته  مردانی که دست به انتخاب در بین زنان اکراینی می زنند منافع خاص خود را در نظر می گیرند.

مردان خارجی، به این نکته توجه می کنند که با ضرر اندکی که به بودجه  آنها وارد می آید،  می توانند  خانم تحصیلکرده  و زیبایی  پیدا کنند که  از نظر ظاهر فرقی با  شهروندان اروپای غربی ندارد.  این امکان خوبی است که زنی مطیع تر و بی ادعاتر،  از این طریق بدست آورند  که زیاد با قوانین  کشوری آشنا نیست و در صورت  بروز موردی می توان او را به کشورش برگرداند. احتمالا تعداد این نوع آژانس های همسریابی مثل قارچ بیشتر خواهد شد  که هیچگونه مسئولیتی قبول نمی کند و وظیفه آنها فقط  آشنایی دو طرف است.  این ایده بسیار جالبی در زمینه  مشکلات سنگین دولتی است».

به گفته کارشناس سیاسی در اکراین چند ایده جالب دیگر از این نوع مطرح شده است.

—  کسانی می روند که تحویلات به  جبهه را تأمین می کنند و کسانی که  به تخصیص بودجه  مشغولند.  در این عرصه شکلگیری شِمای  گوناگون  مشاهده می شود.  ساخت و ساز « دیوارها» یی  که  میلیون ها در آنجا دفن می شود، تأمین ساختمان سازی  در نقاط اداری — ارضی و غیره.  نمی توان از  تولید در اکراین صحبت کرد.  سرمایه گذاران در آنجا سرمایه گذاری نمی کنند ، افت صادرات و بازار  بسیار شدید است.  اوضاع هیچگونه دورنمایی ندارد.  از اینرو هر کس که بتواند  بهرشکل ممکن — یکی برای ازدواج و یکی برای کار — کشور اکراین را ترک می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала