رونمایی از نخستین موتورسیکلت برقی و هیبریدی ایرانی

© AP Photo / Vahid SalemiТренировка мотогонщицы в Иране
Тренировка мотогонщицы в Иране - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دی ماه امسال از نخستین موتورسیکلت برقی و هیبریدی به کل ساخت ایران، پرده برداری می شود. صنعت گران تولید موتور در ایران در این رابطه قصد تولید موتورسیکلت هایی را دارند که به جای استفاده از بنزین، بوسیله برق نیز بتوانند کار کنند.

خبرگزاری تسنیم به نقل از دبیر نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت "فریبا خاکزاد" می نویسد که جهت طراحی و تولید موتورسیکلت داخلی نیاز به زیرساخت های مناسب و سرمایه گذاری می باشد که این موضوع در دستور کار مسئولین مربوطه قرار گرفته است.
وی اظهار کرد که فن آوری ساخت خودروهای برقی در جهان وجود دارد و تعدادی از این خودروها نیز به ایران وارد شده اند، ولی ایران هنوز به فن آوری تولید خودرو برقی دسترسی ندارد.
از 15 تا 18 دی ماه سال جاری در ایران نمایشگاهی به نام "رایدکس" افتتاح خواهد شد که برندهای معتبری از 14 کشور مطرح جهان در این بحث نیز حضور خواهند داشت.
این این میان می توان به کشورهای چین، امارات، هند، ژاپن، اتریش، ایتالیا، استرالیا، فرانسه، اسپانیا، آلمان، آمریکا، تایوان و کره جنوبی اشاره نمود.
این خبرگزاری در ادامه می نویسد که طی برگزاری این نمایشگاه قرار است از موتورسیکلت برقی و هیبریدی 100 درصد ایرانی نیز پرده برداری شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала