نمایش فیلم روی بام سالن نمایش «الکساندریسکی» در پترزبورگ

© Photo / Sputnik FilmsКадр из фильма Ариэль Эскаланте "Голос вещей"
Кадр из фильма Ариэль Эскаланте Голос вещей - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نمایش فیلم های کوتاه و بلند اروپایی از سراسر دنیا و با هر سلیقه ای در سالن جدید تئاتر معروف الکساندریسکی در شهر سن پترزبورگ روسیه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ریانوستی، از روز شنبه 20 اوت نمایش فیلم های کوتاه و بلند اروپایی از سراسر دنیا و با هر سلیقه ای در سالن جدید تئاتر معروف الکساندریسکی در شهر سن پترزبورگ روسیه آغاز شد.

در این برنامه بخش هایی از فیلم «مرا دستگیر کنید!» ساخته سوفی مارسو، کارتون فرانسوی خانوادگی «راز باورنکردنی ماه»، درام احساسی «من بهتر می شوم»، سه برنامه کوتاه سبک های مختلف سینمای «پترزبورگ سینما بام» فصل سوم روی پشت بام برخی از ساختمان ها که موقعیت بهتری دارند به نمایش درخواهد آمد. این اواخر پشت بام تئاتر الکساندریسکی به به اتاق پذیرایی عمومی مهمانان و ساکنین پترزبورگ مبدل شده است. مردم نه تنها برای اطلاع از برنامه های جدید سالن که حتی برای وقت گذرانی با دوستان، تماشای منظره شر یا نوشیدن قهوه و گرفتن عکس سلفی به بام این تئاتر می روند.

فیلم «من بهتر خواهم شد» اثر استفان کاز که به زودی در پترزبورگ نمایش داده خواهد شد ماجرای یک پلیس 20 ساله است که به سه سال حبس محکوم شده. این زن در زندان فرزند خود را به نام لوکاس به دنیا می آورد. اما طبق قوانین فرانسه، تنها اجازه دارد فرزندش را تا یک سال و نیم اول پیش خود نگه دارد. برای تغییر شرایط تصمیم می گیرد دادگاه را متقاعد کند که بعد از آزادی امکان سرپرستی از فرزندش را دارد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала