رئیس یونسکو عقیده دارد که تجربه ریاست این سازمان به او امکان مدیریت سازمان ملل متحد را می دهد

© Fotohost-Agency /  مراجعه به بانک تصاویر Президент России В.Путин встретился с генеральным Секретарем ООН Пан Ги Муном
Президент России В.Путин встретился с генеральным Секретарем ООН Пан Ги Муном - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیرکل سازمان یونسکو "ایرینا بوکوا" بر این عقیده است که تجربه ریاست این سازمان بین المللی و فعالیت در ساختارهای دولتی بلغارستان به وی این امکان را می دهد که ریاست سازمان ملل متحد را بر عهده بگیرد.

او روز جمعه 19 اوت در برنامه ی زنده رادیویی ایستگاه "Radio France internationale" در ادامه ی اظهاراتش افزود:
"من کتمان نمی کنم. تجربه ای که من در دوران ریاست سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد "UNESCO" دریافت کردم و آنچه که از زمان تغییرات حکومتی در بلغارستان دیده ام، برای من همچون پایه های محکمی برای امکان ریاست سازمان ملل متحده عمل کرده اند. من به شدت به ارزش های یونسکو و سازمان ملل در چارچوب حل چند جانبه مسائل و مشکلات، ایمان دارم."
رئیس این سازمان بین المللی در ادامه افزود:
"مبارزات انتخاباتی ریاست سازمان ملل متحد، رقابت آزاد ایده ها، تجربیات، شایستگی و جدیدیت داوطلبان در مدیریت موقعیت های مشخص است. من عقیده دارم که یکی از نکات برتر و مزیت های من، حل معضل بحران اقتصادی یونسکو است. من در این رابطه مجبور به ایجاد رفورم هایی شدم که دشواری های زیادی به همراه داشتند، چرا که در یک زمان مجبور بودم هم مشکلات اقتصادی و هم مشکلات سیاسی را حل و فصل کنم."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала