گزارش و تحلیل

وزیر گردشگری کریمه: شبه جزیره، جای کاملا امنی هست

© Sputnik / Sergey MalgavkoОтдых в Крыму
Отдых в Крыму - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هفته گذشته، سرویس امنیت فدرال روسیه از پیشگیری تلاش نفوذ گروه تخریبی و تروریستی اوکراینی به خاک کریمه که قصد انجام اعمال تروریستی در شبه جزیره داشت، گزارش داده است.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه انتقال سیاست اوکراین به "عملکرد تروریستی" را تایید کرد و اقدامات و تدابیر اضافه ای برای حفاظت از شهروندان و زیربنایی کریمه را با اعضای شورای امنیت مورد بحث قرار داد.
سرگئی استرِلبیتسکی، وزیر کورورت ها و گردشگری کریمه در مصاحبه با روزنامه "ایزوستیا" در مورد آن که کدام کارها برای امنیت گردشگران در سطح منطقه ای انجام می شود و آیا کسی برنامه تعطیلی خود را به دلیل حادثه نامبرده تغییر کرد یا نه چنین اظهار نظر کرده است:


"برای ما هیچ چیز تغییرات صورت نگرفت. گرفتار کار واحد های مجتمع کورورتی و هتل ها هنوز هم بسیار بالا است. همه در رژیم معمولی و مطابق با طرح و برنامه کار می کنند. ما در امن هستیم".


ماه اوت است و فصل توریستی همچنان ادامه دارد. با این وجود، سرگئی استرلبیتسکی هم اکنون نتایج میان دوره ای را جمع بندی می کند:


"در حال حاضر می توانم بگویم که با توجه به داده های اولیه، در سال جاری 3.3 میلیون گردشگر از شبه جزیره ما بازدید کردند. رشد تعداد گردشگران در قیاس دوره مشابه سال گذشته حدود 30٪ است. گرفتار کار متوسط مجتمع کورورتی در حال حاضر 73٪ است. و آن نیز یک رقم بسیار خوب است. با وجود اینکه در مناطق ساحل جنوبی کریمه که مناطق اصلی کورورتی شبه جزیره می باشد، گرفتار کار تا 100٪ می رسد "


وزیر کورورت ها و گردشگری کریمه همچنین خاطرنشان کرد که در میان گردشگران، شهروندان اوکراین کم نیستند. وی در ادامه گفت:


"شهروندان اوکراین اینجا می آیند. ما از همه خوشحال هستیم. در ضمن ذکر کنم که سیل اوکراینی ها که از طریق مرز زمینی می آیند، امسال افزایش یافته است. طبق داده های مورخ اول اوت، افزایش 2،2 برابر است. ما همچنین از ماه می نظرسنجی را راه انداختیم و جویای مبدأ گردشگران هستیم. طبف نتایج نظر سنجی، تعداد شهروندان اوکراین در کورورتهای ما حدود 15٪ است. تعداد اوکراینی ها بیشتر شده است.
سرگئی استرلبیتسکی، وزیر تفریحی و گردشگری کریمه در نتیجه متذکر شد: "به آسانی مشاهده می شود که شهروندان این کشور هنوز هم دوست دارند در کریمه استراحت کند".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала