گزارش و تحلیل

نمایشگاه نوآوری های نظامی در استان مسکو برگزار می‌شود

© Sputnik / Evgeniy Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Закрытие "Армейских международных игр-2016"
Закрытие Армейских международных игр-2016 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در نمایشگاه «ارتش- 2016» برای اولین بار یک تعداد نمونه‌های تکنیک جدید ارتشی طرحریزی شده در روسیه، از جمله نفربر زرهی بی تی 3 اف نشان داده خواهد شد

سرتیپ «رومان کوردوکف» معاون اداره کل فعالیت علمی- پژوهشی، فناوری های پیشرفته و تحقیقات نوآورانه وزارت دفاع روسیه در مصاحبه با اسپوتنیک گفت که از 6 تا 11 سپتامبر در پارک «پاتریوت» در قصبه «کوبینکا» واقع در استان مسکو نمایشگاه و همایش نظامی — فنی برگزار می‌شود، وی در باره خصوصیات آن چنین تعریف کرد:

"وزارت دفاع روسیه نمایشگاه و همایش بین‌المللی نظامی — فنی «ارتش- 2016» را در چارچوب فعالیت‌های همایشی — نمایشگاهی خود برگزار می کند. فعالیت مربوط به برپایی نمایشگاه های بین‌المللی در مکانیسم پیچیده تجسس ایده‌ها، حل و فصل های پیشرفته و فناوری ها نقش ویژه ای ایفا می‌کند و امکان می‌دهد برای تعمیم فناوری های جدید در تولید سلاح روسی شرایط مناسب ایجاد شده و راستا های مطلوب برای پیشرفت تولیدات نظامی روشن شود. تحلیل این اقدام ها که به سرپرستی وزارت دفاع برگزار می‌شود نشان داد که ما توانستیم کاری کنیم تا در محل نمایشگاهی طراحان، تولید کنندگان و مصرف کنندگان محصولات نظامی و دارای هدف دوگانه متحد شوند. در این محل شرایط مساعد برای کارشان فراهم شده است. هدف این کار ایجاد پیش در آمد های علمی — فنی و تحکیم وضعیت اقتصادی برای واحد های صنایع نظامی برای دوره طولانی است".

قرار است در نمایشگاه «ارتش — 2016» تکنیک نظامی در 40 بخش دارای موضوع های متفاوت نشان داده شود. بعلاوه نمایشگاه بین‌المللی «فناوری های صنعتی فکری — 2016» نیز برگزار خواهد شد و در آن تجهیزات دارای تولید بالا و فناوری برای تجدید تجهیز واحدهای نظامی به نمایش گذاشته خواهد شد.

برنامه اصلی این همایش در زمین نمایشگاه «پاتریوت» با استفاده از زیر ساخت های موجود و تازه ساخته شده برای نمایشگاه جدید و نیز میدان آزمایش های آلابینو و فرودگاه کوبینکا برگزار خواهد شد.

تعداد واحد های شرکت کننده در نمایشگاه افزایش یافته و تا 973 واحد رسیده. آن‌ها بیش از 9000 شی نمایشی را معرفی خواهند کرد.

به گفته سرتیپ رومان کوردوکف برای عقد قرارداد ها و انجام مذاکرات یک حوزه ویژه در نظر گرفته شده با عنوان بورس تماس های کاری. کوردوکف افزود: در باره توافق های مشخص می‌توان پس از پایان همایش صحبت کرد و عجالتاً ما در باره ایجاد شرایط راحت برای کار بازرگانان صحبت می کنیم.

برای همایش امسال از 107 کشور دعوت شده است. در حالا حاضر مهمانان خارجی حضور خود را تأیید می کنند. عملاً کل هیات ها نظامی از سراسر دنیا شرکت خود را در این نمایشگاه تأیید کردند. قرار است که نه تنها متحدین روسیه در سازمان امنیت دستجمعی و سازمان همکاری‌های شانگهای و بریکس بلکه کشور های آسیا و اقیانوسیه، آمریکا، خاور نزدیک، اروپای غربی و شرقی و آفریقا در این گردهم آیی شرکت کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала