حذف فوری دختر یکی از اعضای موثر در تشکیل گروه تروریستی داعش از المپیک ریو

© REUTERS / Marcos BrindicciБолельщица на Олимпиаде в Рио-де-Жанейро
Болельщица на Олимпиаде в Рио-де-Жанейро - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دختر شاهزاده سعودی "بندر بن سلطان" از المپیک ریو اخراج شد.

خبرگزاری مهر می نویسد که وزیر امنیت داخلی برزیل با اعلام خبر حذف فوری دختر شاهزاده بندر بن سلطان از رقابت های المپیک، خواستار جلوگیری از ورود شخصیت های کشورهای بدنام در قالب مقام های ورزشی به برزیل شد.

این خبرگزاری به نقل از وب سایت خبری آژنسیا برزیل می نویسد که وزیر امنیت داخلی برزیل "سرخیو اچگوین" مقدماتی فراهم خواهد آورد تا از ورود برخی از اعضای کاروان های ورزشی کشورهای بدنام جلوگیری کند.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد حضور معاون بخش زنان کمیته ملی ورزش عربستان یعنی شاهزاده "ریما بنت بندر" گفت که تمامی تلاش هال لازم توسط دوستان من در پلیس فدرال برای ایجاد امنیت در کشور در زمان برگزاری بازیهای المپیک اعمال خواهد شد. نیروهای امنیتی و پلیس برزیل حواسشان به حضور اعضای تیم برخی کشورهای بدنام در لباس مسئولان ورزشی هست.

خبرگزاری مهر در ادامه می نویسد که طبق اسناد منتشر شده ۲۸ صفحه ای از سوی وزارت دادگستری ایالات متحده در مورد حادثه ۱۱ سپتامبر، شاهزاده بندر که در آن زمان سفیر عربستان در آمریکا بوده است در این فاجعه انسانی دخیل بوده است و همچنین اینکه وی از اعضای موثر در تشکیل گروه تروریستی داعش نیز به حساب می آید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала