ارتش سوریه کامیون های حامل نفت داعش را بمباران می کند (ویدئو)

ارتش سوریه کامیون های حامل نفت داعش را بمباران می کند (ویدئو)
ارتش سوریه کامیون های حامل نفت داعش را بمباران می کند (ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش سوریه به همراه نیروهای متحدش به حمله به مواضع تروریست های داعشی در حوالی خط لوله استراتژیک نفت واقع در استان حماه در شرق این کشور ادامه می دهد.

ارتش سوریه با انهدام ماشین های دشمن از جمله کامیون های حامل نفت و خودروهای حامل تسلیحات برای دفاع از نفت مسروقه، راه پیشروی نیروی زمینی خود را در شرق شهر سلمیه با کمک توپخانه و وسایل موشکی می گشاید.
ارتش منظم سوریه توانست کنترل خود بر دهها کیلومترخط لوله نفت را احیا کرده و داعشی ها را از کسب درآمد های جدید محروم کند.
یک منبع در ارتش سوریه از محل رویدادها به خبرگزاری "اسپوتنیک" اعلام کرد هدف اساسی در عملیات جنگی در شرق حماه، احیا کنترل بر تعدادی از مواضع استراتژیک است که پیشتر به تصرف تروریستها در آمده بودند.
منبع اعلام کرد:" اکنون ما به اعماق بیابان های سوریه پیشروی می کنیم تا ابتکار عمل را در حوالی روستاهای المفکر و اقارب ، نزدیکترین نقاط مسکونی به خط لوله نفت بطور کامل به دست آوریم".
ماشین های نظامی سوریه کامیون های حامل نفت مسروقه و تسلیحات داعش برای دفاع از آنها را منهدم می کنند. خبرگزاری "اسپوتنیک" ویدئوی اختصاصی به آتش کشیده شدن و سوختن تانکرهای حامل نفت داعشی ها در نتیجه حملات موشکی ارتش سوریه را منتشر می کند.
به گفته منبع سوری، در مرحله فعلی توپخانه سنگین دارای نقش اصلی در پیشروی نیروی زمینی ارتش دولتی سوریه است و داعشی ها که نمی توانند در زمین های هموار در برابر آن مقاومت کنند، متحمل خسارات مادی و تلفات زیادی می شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала