مقام ایرانی: سیاست پوتین در قبال سوریه هوشمندانه است

© Sputnikحسین امیر عبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران
حسین امیر عبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسین امیر عبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل سیاست ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نسبت به سوریه را هوشمندانه نامید.

به گزارش خبرگزاری"ایسنا" حسین امیر عبداللهیان با بیان این‌که «تا آخر در کنار مقاومت و سوریه ایستاده‌ایم»، گفت: سیاست پوتین در کمک به سوریه و مقابله با تروریسم در سوریه هوشمندانه است.
امیرعبداللهیان تصریح کرد: "محور آمریکا و رژیم صهیونیستی مبدع و محرک عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی به نام 'داعش و جبهه النصره' هستند".
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد: "ما با قامت ایستاده و با صدای بلند از سوریه، عراق و کشورهای در معرض تهدید تروریسم در منطقه حمایت می‌کنیم و آن را در راستای امنیت جمعی منطقه و امنیت ملی کشورمان می‌دانیم".
این دیپلمات ایرانی خاطرنشان کرد: آمریکا و برخی بازیگران خارجی در سوریه و عراق با پیگیری سیاست نادرست استفاده ابزاری از تروریسم، مانع جدی تحقق امنیت و ثبات منطقه هستند.
وی با تاکید بر این‌که «سیاست پوتین در کمک به سوریه و مقابله با تروریسم در سوریه هوشمندانه است» گفت: حزب الله لبنان سهم بزرگی در مبارزه با تروریسم و امنیت منطقه و لبنان دارد و ما به آن افتخار می‌کنیم.
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل افزود:«از ابتکار عمل سازمان ملل در تحقق راه حل سیاسی مبتنی بر اراده واقعی مردم سوریه حمایت می‌کنیم».
یادآور می شود که ایران اسرائیل را "رژیم صهیونیستی" می نامد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала