تایمز: ارتش بریتانیا برتری روسیه را پذیرفته است

© Sputnik / Vadim ZhernovТанки Т-80 во время показательных выступлений на танковом шоу, посвященном празднованию Дня танкиста в Ленинградской области
Танки Т-80 во время показательных выступлений на танковом шоу, посвященном празднованию Дня танкиста в Ленинградской области - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روزنامه "تایمز" می نویسد تسلیحات روسی از جمله سامانه های موشکی و سامانه های پدافند هوایی نیرومندتر از نمونه های مشابه بریتانیایی هستند و این امر "برتری محسوسی را از لحاظ امکانات" برای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به وجود می آورد.

به نوشته تایمز با استناد به گزارش ارتش بریتانیا ، ماشین های نظامی این کشور به ارزش 3.5 میلیارد یورو در صورت آغاز عملیات جنگی در برابر حملات خمپاره ای و موشکی روسیه آسیب پذیر خواهند بود.
در این گزارش همچنین تأکید می شود بریتانیا و متحدانش در ناتو تلاش می کنند عقب ماندگی خود از روسیه را جبران کنند که از توانایی استفاده از وسایل الکترونیکی برای رهگیری پهپاد های دشمن و جلوگیری از مخابره اطلاعات نظامی توسط آنها برخوردار است.
در گزارش ارتش بریتانیا خاطرنشان می شود که هرچند احتمال برخورد نظامی مستقیم بین روسیه و ناتو اندک است" باید قبول کنیم که روسیه از برتری محسوسی در برابر نیروهای مسلح بریتانیا برخوردار است".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала