نبردها بین ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با گروه‌های مسلح در چند محور در حومه شهر حلب و اطراف آن ادامه دارد

© Sputnik / Ilya Pitavevجنگ سرنوشت ساز حلب
جنگ سرنوشت ساز حلب - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نبردها بین ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با گروه‌های مسلح در چند محور در حومه شهر حلب و اطراف آن ادامه دارد.

خبرگزاری اسپوتنیک به گزارش تسنیم از دمشق، نبردها بین ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با گروه‌های مسلح در چند محور در حومه شهر حلب و اطراف آن ادامه دارد. این نبردها در سایه حملات موشکی و هوایی گسترده به محل استقرار و جابه‌جایی تروریست‌ها و خطوط پشتیبانی آنها صورت می‌گیرد.

یک منبع نظامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، کنترل گروه‌های مسلح بر آکادمی نظامی الاسد در اطراف شهر حلب را رد و تأکید کرد این آکادمی در کنترل کامل ارتش سوریه است و شایعات رسانه‌های مخالف در چارچوب جنگ روانی و برای بالابردن روحیه عناصر مسلح آنها است که در شکستن محاصره محله‌های شرقی شهر حلب شکست خورده‌اند.

در همین حال، یک فروند بالگرد تجمع تروریست‌ها در شمال منطقه اریحا در حومه شهر ادلب را هدف قرار داد. تروریست‌ها قصد عزیمت به‌سمت شهر حلب برای حمایت از سایر گروه‌های تروریستی باقی‌مانده در حومه این شهر را داشتند.

در این عملیات، 6 خودرو از جمله یک خودروی حامل مهمات آنها منهدم شد و ده‌ها نفر از آنها کشته و زخمی شدند که ابوسیاف الاردنی فرمانده این گروه از جمله زخمی‌ها بود.

این درحالی است که پایگاه‌های خبری گروه‌های مسلح نیز در آمار جدید  خود به کشته شدن 64 فرد مسلح در طول 24 ساعت گذشته در نبردهای جاری با ارتش سوریه در حومه جنوبی شهر حلب و محورهای غرب این شهر اذعان کردند.

گروههای مسلح پیشتر نیز به کشته شدن 56 نفر از عناصر خود اذعان کرده بودند که با احتساب آنها، شمار عناصری که گروههای مسلح به کشته شدن آنها از آغاز حمله به حومه جنوبی حلب در 31 ژوئیه اذعان کردند، به 120 نفر رسید.

 

در همین حال، منابع میدانی کشته شدن بیش از 250 تروریست تا این ساعت و زخمی شدن صدها نفر از آنها را تأیید کردند، این درحالی است که تعداد زیادی تروریست خارجی وجود دارد که خطرناکترین آنها دو گروه ترکستانی و چچنی هستند که شمار کشته‌های خود را اعلام نکرده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала