روند روبه رشد ثبت درخواست های مشترکین برای تغییر اپراتور تلفن همراه

© REUTERS / Ina FassbenderSIM
SIM - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در هفته سوم از شروع طرح ترابدپذیری شماره های تلفن همراه، که همان تغییر اپراتور تلفن همراه با حفظ شماره می باشد، بالغ بر 6000 هزار نفر درخواست تغییر اپراتور دادند که از این مقدار درخواست کننده 20 درصد آنها موفق به تغییر اپراتور تلفن همراه خود با حفظ شماره قبلی خود شدند.

به گزارش خبر گزاری فارس، علی اصغر عمیدیان، رئیس ارتباطات و فن آوری اطلاعات تاکید کرد  که این طرح در هفته سوم خود بوده و بصورت آزمایشی در حال انجام است. در هفته اول به 500 نفر مجوز انجام این کار داده شد. در هفته دوم بین 500 تا 750 نفر مجوز تغییر اپراتور را داشتند که این مقدار در هفته سوم به 1000 نفر رسید.

sim card - اسپوتنیک ایران
اپراتورهای مجازی تلفن همراه MVNO و جایگاه آنها در بازار ایران

وی با اشاره به حصول موفقیت 1 درصدی در هفته اول تاکید کرد: در هفته دوم ما شاهد موفقیت بیشتر بودیم و این مقدار به 10 درصد رسید. این طرح آزمایشی در هفته سوم خود موفقیت 20 درصدی را حاصل کرده است و نتیجه موفق تغییر 1000 اپراتور را در بر داشته است.

قهوه قرمز - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
قهوه قرمز

اتو در ادامه اظهار داشت که طرح ترابدپذیری شماره های تلفن همراه یک طرح ملی محسوب می شود که پس از رسیدن به نتیجه مطلوب خود از حالت آزمایشی خارج می شود و بصورت یک طرح رسمی در کشور اجرا خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала