ابتکار عمل یک دانشجو در راه اندازی کانال معرفی رشته های دانشگاهی

© Sputnikمسنجر تلگرام
مسنجر تلگرام - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از دانشجویان دانشگاه شریف دست به کار شده و کانالی با عنوان «ارتیاد» را برای معرفی رشته‌های دانشگاهی به داوطلبین کنکور سراسری راه انداخته است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از خبرگزاری دانشجو، یکی از دانشجویان دانشگاه شریف دست به کار شده و کانالی با عنوان «ارتیاد» را برای معرفی رشته‌های دانشگاهی به داوطلبین کنکور سراسری راه انداخته است.

در کانال «ارتیاد» این دانشجویان هستند که آنچه را در رشته و دانشگاهشان می‌گذرد برای تازه‌واردها «روایت» می‌کنند. روایتی آزادانه و بدون تعارفات مرسوم از فضای رشته، دانشگاه، اساتید و آدم‌هایی که بخش مهمی از زندگی دانشجوی آن رشته-محل را تشکیل خواهند داد.

در این کانال مجموعه‌ای از دانشجویان، از دانشگاه‌ها و رشته‌ها و گرایش‌های مختلف، از مهندسی گرفته نا هنر و از پزشکی تا علوم انسانی، حکایت خودشان و تحصیلات دانشگاهی‌شان را روایت می‌کنند. روایتی از تجربیات آنها نشات گرفته و می‌تواند سنگ محک خوبی برای دانشجویان آینده باشد.

 

برای دسترسی به کانال ارتیاد (که به معنای جستجو است و عنوانش از یک خطبه‌ی نهج‌البلاغه الهام گرفته شده) می‌توانید از آیدی @ertiad در تلگرام استفاده کنید. دانشجویان علاقمند به شرکت در تولید محتوا برای این کانال نیز می‌توانند از طریق آیدی @ertiadd روایت‌های خود را در اختیار این کانال قرار دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала