حضور سردار سلیمانی در عملیات آزاد سازی موصل

© AP Photo / Office of the Iranian Supreme Leaderسردار سلیمانی
سردار سلیمانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی بسیج مردمی عراق خاطرنشان کرد: حضور سردار سلیمانی در این عملیات می‌تواند تمام موانعی را که در مسیر پیروزی و نابود کردن دشمن داعشی وجود دارد به خصوص در زمینۀ تهیه سلاح از بین ببرد.

عصر ایران به نقل از ایسنا نوشت ، «احمد الاسدی» در مصاحبه با پایگاه خبری "غد پرس" گفت: امیدواریم ژنرال قاسم سلیمانی در عملیات آزادسازی موصل حضور داشته باشد چون او در هر منطقه‌ای که حاضر شده آن منطقه به سرعت آزاد شده و خسارات هنگفتی به دشمن داعشی وارد آمده است. او یک نابغۀ نظامی است که این روزها به شدت به وجودش نیاز داریم.

الاسدی تأکید کرد: وجود سردار سلیمانی در جنگ علیه داعش به معنای حمایتی همه‌جانبه از سوی ایران است و سلیمانی هم مشاور نظامی بسیج مردمی و هم ارتش و نهاد مبارزه با تروریسم و پلیس فدرال و تمام تشکیلاتی است که با داعش در حال مبارزه‌اند.

به گزارش پایگاه خبری العالم او در پاسخ به سوالی دربارۀ احتمال حساس شدن اهالی موصل نسبت به حضور یک مستشار ایرانی در این عملیات گفت: بیشتر مردم، قدردان این اقدام هستند ولی حاج قاسم سلیمانی کسی است که تصمیم نهایی و درست را اتخاذ خواهد کرد، ولی باید میان خواست ملی و خواست کسانی که در تلاش برای جلوگیری از موفقیت عملیات هستند، تفاوت قائل شد. گروه دوم تلاش می‌کنند از هر راهی از جمله رنگ و بوی قومیت و مذهبی دادن به این عملیات، باعث شکست آن شوند اما حقیقت این است که ما می‌بینیم مردم موصل در دست تروریست‌های داعش اسیرند

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала