موفقیت ارتش سوریه در پاکسازی استان «حماه» از نیروهای داعش

© Sputnik / Mikhail VoskresenskiyЭкипаж танка Т-72 10-й дивизии 2-го корпуса САА у города Катана в Сирии
Экипаж танка Т-72 10-й дивизии 2-го корпуса САА у города Катана в Сирии - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروهای سوری پس از حمله به عناصر داعش در شمال استان حماه و از پای درآوردن شمار زیادی از این تروریستها موفق شدند مناطق «پترول، السالم، الواقعه و التوت» را آزاد کنند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ادامه عملیات باز پسگیری مناطق شمالی استان حماه موفق شدند با حمله به مواضع داعش، منطقه نفتی «پترول» را در جنوب شرق شهرک «عقارب» آزاد کنند.

نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت حزب الله همچنین  توانستند در امتداد منطقه نفتی پترول مناطق «السالم و الواقعه» را نیز آزاد کنند.

نیروهای سوری با عقب راندن تروریستها در حومه شهرک عقارب، ارتفاع «التوت» را هم پاکسازی کردند که در جریان این عملیات دهها تروریست داعش در این عملیات کشته و زخمی شدند.

به گزارش بین الملل فارس، نیروهای سوری روز گذشته نیز توانستند چهار منطقه راهبردی را برای تسهیل عملیات انتقال تجهیزات و نیرو در امتداد شهرک عقارب و ارتفاع التوت باز پس بگیرند.

تروریستهای داعش در روزهای اخیر با حمله متعدد این مناطق را ناامن کرده بودند؛ مناطق که در حومه شرقی شهر راهبردی سلمیه واقع شده و از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

از سوی دیگر نیروهای سوری توانستند دو خودروی انتحاری  تروریستهای داعش را که درصدد نفوذ به روستای «المفکر» در حومه شرقی حماه بودند منهدم کنند و عملیات تروریستها برای اشغال این منطقه با شکست روبرو شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала