سیستم گئولایف

© Fotolia / JonikFoto.plدختر خردسالی با واکی - تاکی در دست
دختر خردسالی با واکی - تاکی در دست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سیستم گئولایف والدین رااز نگرانی در باره امنیت کودکان خلاص می کند.

سایت «سپوتنیک»  خوانندگان  را با اختراعات  مهندسان روسیه آشنا می سازد.  شما را با  پروژه نوآورانه ای آشنا می کنیم  که به عقیده  هیئت تحریریه « سپوتنیک»  می تواند  طی چند  سال آینده در سراسر جهان معروف شود.

معرفی آن در StartUpShow- شوی ویژه رشد و توسعه تجارت خرد و متوسط  — انجام شد.  این شو به همراه « سپوتنیک»  پروژه های مشترک ویژه  اختراع و حمایت از  نوآوری ها در بیش از 30 کشور جهان  را پیش می برد.

هم اکنون والدین می توانند  از نگرانی در باره  امنیت کودکان خود خلاص بشوند.  سیستم ماهواره ای GeolifeBaby  و یا گروه شرکت های « گئولایف»  به نظارت بر  محل قرار داشتن کودک و  جابجایی او خواهد پرداخت.  والدین می توانند  از محل قرارداشتن فرزند خود و مسیر حرکت او آگاه شوند.

فعلا جغرافیای  رواج این  سیستم فقط به  مسکو و حومه مسکو محدود می شود.  اما شهرهای دیگر با جمعیت میلیونی نیز  نسبت به این سیستم  ابراز توجه کرده اند.  این گجت که جزئی از  سیستم  GEOLIFE BABY است ، محل قرار داشتن  کودک را با دقت 3 متر مشخص می کند.

آناتولی کورمانوف،  رئیس گروه شرکت های  « گئولایف» گفت: « با کمک  این سیستم  می توان  نه فقط عرض و طول  جغرافیایی  بلکه ارتفاع از سطح دریا را مشخص کرد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала