پیام تلوزیونی پوتین به اولاند و مردم داغدار فرانسه در ارتباط با حادثه تروریستی نیس (ویدیو)

© Sputnik / Aleksey NikolskyiПрезидент РФ Владимир Путин выразил соболезнования президенту Франции в связи с терактом в Ницце
Президент РФ Владимир Путин выразил соболезнования президенту Франции в связи с терактом в Ницце - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در پیام تسلیت تلوزیونی خطاب به فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه و مردم این کشور، از حادثه ی تروریستی اخیر ابراز تاسف و همدردی کرد.

او در این رابطه گفت: "فرانسوا عزیز، روسیه با مقوله ی تروریسم آشنایت کامل دارد و به خوبی آگاه است که تهدیدهای تروریستی چه عواقبی را برای همه ی ما به دنبال می آورند. مردم کشور من نیز با تراژدی های مشابهی دست و پنجه نرم کرده اند و عمیقا با مردم فرانسه ابراز همدردی می کنند."

теракт ницца - اسپوتنیک ایران
حمله تروریستی نیس

بر اساس اخبار دریافتی، اواخر پنجشبنه شب مصادف با 14 ژوئیه، مردم برای مشاهده ی جشن آتش بازی و پرتاب فشفشه به افتخار روز ملی فرانسه در مسیر کنار پلاژ شهر نیس جمع شده بودند که ناگهان یک خوردو سنگین مردم بی گناه را زیر گرفت. شاهدان عینی ماجرا می گویند که این کامیون حدودا 2 کیلومتر در این مسیر با سرعت بالا و حرکات زیگ زاگی، مردم را زیر چرخ های خود له کرد. گذشته از این، راننده ی کامیون به سمت مردم تیراندازی نیز می کرد. سرانجام این حادثه با تیراندازی پلیس به راننده و کشتن او پایان یافت. بر اساس آخرین اخبار دریافتی، شمار قربانیان این حادثه نزدیک به 85 نفر اعلام شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала