تصرف جهان به کمک زاد و ولد

© AP Photo / Militant websiteشبه نظامیان داعش
شبه نظامیان داعش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
داعش فروش وسایل جلوگیری از بارداری را ممنوع کرد.

شبه نظامیان داعش تصمیم گرفتند فقط به  ممنوعیت بی معنای   استفاده از  شبکه های تلویزیون ماهواره ای اکتفا نکنند و ممنوعیت فروش  وسایل جلوگیری  در تمام  داروخانه ها را نیز به آن اضافه کنند.

یکی از ساکنان  «موصل» در گفتگو با « سپوتنیک  تعریف کرد که شبه نظامیان «داعش»  صاحبان داروخانه ها را  تهدید کرده اند که اگر در داروخانه های آنها وسایل جلوگیری از بارداری  و یا داروهای محرک  سقط جنین  به فروش برسد  آنها را  مجازات خواهند کرد.

« شبه نظامیان می خواهند  با اینکار مانع از آن شوند که زنانی  که مورد تجاوز آنها قرار گرفته اند دست به سقط جنین بزنند.  تروریست ها بدین ترتیب   می خواهند  در درازمدت نیروهای خود را افزایش بدهند  و  روی پرورش نسل  جدید برای خود حساب می کنند».

 به گفته وی،  داعش همانا برای  زاد و ولد جمعی، دختران خارجی را  به عراق می فرستد تا  کودکان بیشتری متولد شوند و  در آینده از نسل جوان برخوردار شود.  داعش از  اولین روزهای  ظاهر شدنش در عراق و سوریه،  به استخدام کودکان و آموزش  آنها  پرداخت و اغلب به عنوان  سپر زنده  هنگام  عملیات پیشروی  نیروهای  دولتی  از آنها استفاده کرده است.

تاکتیک درازمدت دموگرافی تروریست ها می تواند  عواقب فاجعه باری برای عراق  داشته باشد.  زیرا شبه نظامیانی  که به  دختران تجاوز می کنند  دیر یا زود  در جریان آزاد سازی شهرها مجبور به عقب نشینی می شوند، اما کودکانی که در نتیجه تجاوز به دختران متولد خواهند شد  بار سنگینی بر دوش  مادران تنها و یا دولت عراق خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала