لحظه ای خارق العاده در حرفه ی رونالدو رقم خورد (ویدیو)

© REUTERS / Kai PfaffenbachПортугальский футболист Криштиану Роналду после финального матча между сборными командами Португалии и Франции
Португальский футболист Криштиану Роналду после финального матча между сборными командами Португалии и Франции - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کریستین رونالدو ، کاپیتان تیم ملی پرتغال از احساس خود پس از پیروزی در فینال قهرمانی اروپا 2016 می گوید :

" من خیلی احساس خوشبختی و خوشحالی می کنم که توانستیم بر فرانسه پیروز شویم. این یکی از لحظات خارق العاده و شعف انگیز در حرفه ی من است. من همیشه گفته ام که آرزو دارم با تیم ملی ام ، جام ببرم و تاریخ ساز شوم. و من این کار را کردم.این لحظه ی منحصر به فردی برای من و مردم پرتغال است. همه ما برای این پیروزی تلاش کردیم. "

یاد آور می شویم که در فینال جام اروپا رونالدو در دقیقه 25 بازی آسیب دید و زمین را ترک کرد اما تیم ملی پرتقال در وقت اضافه توانست تیم فرانسه را با حساب 1 بر صفر شکست دهد.

کریستین رونالو همچنین به خاطر تعداد حضور در مسابقات فینال یعنی 21 بازی رکورددارد جام اروپا شد. ضمنا ، او اولین خط حمله ای است که در مرحله ی فینال چهار قهرمانی اروپا شرکت داشته است.

پرتغالی ها به خاطر پیروزی در یورو-2016 برای اولین بار در جام کنفدراسیون هایی که در سال 2017 در روسیه برگزار خواهد شد ، شرکت می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала