واکنش شخصتهای مذهبی به فیشهای حقوقی نجومی مدیران

© Flickr / Chris PotterMoney
Money - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حجت‌الاسلام وعد مرادبیگی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهارداشت: اثر ماه رمضان در انسان باید تا سال دیگر باقی بماند و این تنها با شب زنده‌داری و تقوی پدید خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک و به نقل از خبرگزاری فارس از ایلام، امام جمعه موقت ایلام گفت: حرکت به سمت کمال و حرکت در مسیر خیر باید در وجود همه انسان‌ها ماندگار باشد و از خداوند می‌خواهیم اثر ماه رمضان توشه و ذخیره ما در طول یک سال و تا رمضان سال دیگر باقی بگذارد.
وی با اشاره به بیانات اخیر رهبری در عید سعید فطر ادامه داد: معظم‌له برخورد با افرادی که از بیت‌‌المال سوءاستفاده کردند را لازم و ضروری دانستند و بر این اساس مجازات افرادی که به بیت‌المال دست‌درازی کرده‌اند ضروری است.
مرادبیگی گفت: پرداخت تسهیلات 400 میلیونی با سود 4 درصد و قسط ماهانه کمتر از یک میلیون تومان به برخی افراد ظلم بزرگی است در حالی که برخی افراد جامعه برای دریافت وام یک میلیون تومانی در تلاش هستند اما نتیجه نمی‌گیرند.
امام جمعه موقت ایلام تصریح کرد: این اقدام عین حرام‌خواری است و کسی که از خداوند و آخرت ترس داشته باشد و تربیت یافته دین باشد دنبال مال حرام نخواهد رفت.
وی گفت: رئیس جمهور پس از بیانات رهبری دستور داد که با متخلفان برخورد شود و تاکنون نیز برخوردهایی صورت گرفته و دیگر قوا نیز باید با متخلفان برخورد جدی کنند.
مرادبیگی گفت: نظام اسلامی که بر خواسته از خون شهدا و مقاومت مردم است دشمنان را نگران کرده و آنان درصدد این هستند که این نظام الهی را به سوی نابودی بکشانند.
خطیب موقت جمعه ایلام گفت: انقلابی بودن و در خط انقلاب حرکت کردن مانع از هجمه دشمنان به انقلاب خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала