پورتالی به دنیای دیگر(ويديو)

© Photo / CERNبرخورد دهنده بزرگ « هادرون»
برخورد دهنده بزرگ « هادرون» - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در روز آغاز آزمایش جدید در برخورد دهنده بزرگ « هادرون»در آسمان رنگ سرخی پدیدار شد.

متخصصان بشقاب پرنده  و  طرفداران تئوری  مربوطه،  یک خبر جنجالی را پخش کردند:  در روز  آغاز آزمایش جدید  در  برخورد دهنده بزرگ « هادرون»، در آسمان بالای ساختمان CERN-  سازمان اروپایی  تحقیقات هسته ای ،  رنگ سرخی  پدیدار شد و  بعد ابری به شکل گرداب قیف مانند ظاهر شد.

این نکته با ظاهر شدن یک تئوری  جدید مرتبط است  که بر طبق آن ، برخورد دهنده بزرگ  هادرون  پورتالی به دنیای دیگر گشود و این پورتال  ابرها را به درون خود کشاند.

در اینترنت چند  کلیپ ویدئویی  ظاهر شد که رسانه ها بر طبق آنها  از  فرایند  غیر طبیعی فیزیکی  نام بردند که  فعالیت  برخورد دهنده  باعث بروز آن شده است. عنوان آزمایشی که در  « هادرون» آغاز شده است « Awake» است و چنین عنوان اسرارآمیزی عواقب  آزمایش را که شبیه  فیلم های تخیلی است  محسوس تر می کند.  بعضی ها  تأیید کردند که  تعدادی از متخصصان  ارتباط بین  پدیده غیرعادی طبیعی  و  فعالیت « هادرون» را مورد تأیید قرار دادند، هر چند این گفته ها مورد تأیید رسمی قرار نگرفته اند.

برخورد دهنده بزرگ « هادرون» بزرگترین  شتاب دهنده  ذرات شارژشده   و بزرگترین دستگاه آزمایشی از این نوع در جهان است. تا قبل از  آغاز کار برخورد دهنده بزرگ « هادرون»،  تئوری های تحریک آمیز  زیادی در حول آن عنوان شد اما  متخصصان هیچ یک از آنها را مورد تأیید قرار ندادند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала