بررسی علت خودکشی دانشجوی دکتری دانشگاه کاشان

© Photo / Vesti.azПовесившийся в лесу человек. Архивное фото
Повесившийся в лесу человек. Архивное фото - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی: گزارش اطلاعات دریافت شده پس از انجام کارهای کارشناسانه به کمیته و در ادامه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع داده خواهد شد.

خبرگزاری اسپوتنیک- رییس و سخنگوی کمیته تفحص‌وعلت‌یابی خودکشی دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه کاشان از سفر به این شهر به منظور دیدار با خانواده و مسئولان دانشگاه به منظور یافتن علت خودکشی خبر داد.

سیدجواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو به خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه روز گذشته کمیته تفحص و علت‌یابی خودکشی دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه کاشان، گفت: این کمیته با 4 عضو متشکل از احمدی لاشکی، علیرضا سلیمی، محمود صادقی و اینجانب روز گذشته در دو نوبت تشکیل و مقرر شد با افراد دارای شناخت نسبت به موضوع همچون سازمان امور دانشجویان، متولیان دانشگاه محل تحصیل دانشجو، دوستان، خانواده و افرادی که از ویژگی‌های فردی و زندگی این دانشجو اطلاع دارند صحبت و نشست‌هایی برگزار شود.

وی افزود: کمیته تفحص و علت‌یابی خودکشی دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه کاشان کاملا رسمی است بنابراین وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان باید با این کمیته همراهی لازم را داشته باشند اما معمولا تفحص در این مضوعات را مرجعی خارج از دستگاه بر عهده می‌گیرد.

 

رییس و سخنگوی کمیته تفحص و علت‌یابی خودکشی دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه کاشان، گفت: در این بررسی‌ها از کارشناسان، روانشناسان و آسیب‌شناسان اجتماعی نیز استفاده خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала