احضار مدیران با فیش های حقوقی چند میلیونی

© Fotolia / Borna Mirahmadianواکنش ایران به حملات تروریستی بغداد
واکنش ایران به حملات تروریستی بغداد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیرانی که 40 میلیون تومان درآمد خالص داشتند برای ارایه توضیحات و شفاف سازی به نهاد نظارتی احضا شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، دادستان دیوان محاسبات مجلس مدیرانی که 40 میلیون تومان درآمد خالص داشتند برای ارایه توضیحات و شفاف سازی به نهاد نظارتی احضا شدند. معاون پارلمانی رییس جمهور در همین رابطه گفت که دولت به زودی لایحه قانونی خدمات مدیریت کشوری برای اصلاح نظام پرداخت حقوق ها را به مجلس ارایه می کند.فیاض شجاعی دادستان دیوان محاسبات نیز گفت: «گزارش آن بخش از پرداختی دستگاه ها که مد نظر رییس مجلس بود از طریق رییس دیوان محاسبات کشور به رییس مجلس شورای اسلامی ارایه شد که شامل دریافتی های ناخالص 958 نفر از مقامات و مدیران ارشد کشور است.

با این حال وی تاکید کرد که انتشار گزارش در صورت صلاحدید مقامات امکان پذیر است.وی همچنین افزود: از مدیرانی که 40 میلیون تومان دریافتی ناخالص دارند دعوت می شود تا درباره مبانی قانونی دریافتی هایشان توضیح بدهند و اگر مبنای قانونی داشته باشد تایید خواهند شد، در غیر این صورت دستور انجام اصلاحات صادر می شود.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص انتشار فیش های حقوقی گفت: راه حل های اساسی این موضوع این است که مقامات کشور باید دارایی های خود را به طور مستمر به قوه قضایه گزارش دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала