تودیع و معارفه معاونان جدید شهرداری تهران در تالار ایران زمین

اشتراک
چهارمعاون شهردار تهران تغییر کردند، «تشکری هاشمی» سرانجام معاونت حمل و نقل و ترافیک را بعد از سال‌ها واگذار کرد و «امرودی» هم از گردونه معاونان قالیباف خارج شد.

خبرگزاری اسپوتنیک- مازیار حسینی با بیان اینکه مراسم تودیع و معارفه چند تن از معاونان قالیباف امروز در تالار ایران زمین رخ می‌دهد،‌ گفت: بنده به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک جایگزین آقای تشکری هاشمی می‌شوم.

به گزارش فارس، تشکری هاشمی بیش از 9 سال است که سکان معاونت حمل و نقل را بر عهده دارد و امروز این معاونت را به مازیار حسینی که 6 سال مسئولیت معاونت فنی عمران را بر عهده داشت، واگذار کرد.

البته حسینی یک سال است که از معاونت فنی عمران رفته است و قرار بود مسئولیت ساخت مصلی تهران به وی واگذار شود که این امر رخ نداد و اکنون مسئولیت ساخت مرکز تجارت جهانی در بوستان ولایت بر عهده وی است.

همچنین مجتبی عبداللهی، معاونت خدمات شهری را واگذار کرد و به معاونت اجتماعی رفت و جایگزین میثم امرودی در این معاونت شد.

بر اساس این گزارش، مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک جایگزین عبداللهی در معاونت خدمات شهری شد.

جایگزین یزدانی در شهرداری منطقه یک، سلیمانی شهردار منطقه 3 شد.

گفته می‌شود که امرودی اکنون سمتی ندارد و در جایگاه مشاور قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، قبل از نوروز 95، امرودی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که اگر نتواند تا نوروز امسال هرندی را سر و سامان دهد به طور حتم از سمت خود استعفا می‌ کند.

همچنین هاشمی تشکری که سال‌ها در معاونت حمل و نقل و ترافیک مشغول فعالیت بود، جایگزین داریانی در معاونت منابع انسانی شد؛ البته مدت کوتاهی است که داریانی در این سمت مشغول  فعالیت است.

چند ماه پیش خبرگزاری فارس خبری مبنی بر جابه‌جایی معاونان شهردار تهران منتشر کرد که این خبر از سوی مسئولان شهرداری تکذیب شد اما ساعت 10 امروز در تالار ایران زمین شهرداری تهران، مراسم تودیع و معارفه این معاونان برگزار می‌شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала