آزمایش مغز مصنوعی برای حفاظت از مرزها در روسیه

© Fotolia / Jimپوتین شرح میدهد ، هوش مصنوعی بیست سال بعد چطور خواهد بود
پوتین شرح میدهد ، هوش مصنوعی بیست سال بعد چطور خواهد بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مرز دولتی در خاوردور و جنوب روسیه به یک سامانه هوشمند مجهز خواهد شد که قادر است اطلاعات درباره تخلفات را بطور خودکار جمع آوری و مطالعه کند. این مطلب را سخنگوی شرکت متحده ابزار سازی روسیه اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری "ریا نووستی"، در اطلاعیه دفتر مطبوعاتی شرکت متحده ابزار سازی روسیه خاطرنشان می شود در حال حاضر این سامانه هوشمند بطور آزمایشی در استان چلیابینسک واقع در مرز روسیه با قزاقستان مورد بهره برداری قرارمی گیرد و آزمایش آن همچنین در خاوردور و جنوب روسیه تدارک دیده می شود.
سخنگوی شرکت متحده ابزار سازی روسیه توضیح داد سامانه جدید بطور خودکار با دوربین های ویدئویی و حسگر های ماورای بنفش و لرزه نگار برای کشف تخلفات تعامل می کند.علاوه بر این سامانه جدید با کمک مغز مصنوعی خود می تواند بروز حوادث مشابه را پیش بینی کرده و و پیشنهاد هایی را برای حفاظت از مرز تدوین کند.
سرگئی سکوکوف، معاوم مدیر کل شرکت متحده ابزار سازی روسیه اظهار داشت:" سامانه هوشمند جدید بطور کامل بر اساس نرم افزارهای روسی ساخته شده و این امر عدم افشای اطلاعات و مصونیت در برابر حملات هکرها و دیگر دخالت های در کار آن از بیرون را تضمین می کند".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала